هشدار هواشناسی: بارش باران‌های سیل‌‌آسا در 14 استان ایران از شنبه


هشدار هواشناسی: بارش باران‌های سیل‌‌آسا در 14 استان ایران از شنبه

شفقنا- سازمان هواشناسی اعلام کرد، با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر فردا به کشور روزهای 24، 25 و 26 فروردین در 14 استان بارش باران شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها روی خواهد داد. سامانه بارشی فعالی که از روز جمعه 23 فروردین 1398 وارد می‌شود، طی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در کشور فعال خواهد بود. بر این اساس روز […]

هشدار هواشناسی: بارش باران‌های سیل‌‌آسا در 14 استان ایران از شنبه

شفقنا- سازمان هواشناسی اعلام کرد، با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر فردا به کشور روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ فروردین در ۱۴ استان بارش باران شدید و سیلابی‌شدن مسیل‌ها روی خواهد داد.
سامانه بارشی فعالی که از روز جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ وارد می‌شود، طی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در کشور فعال خواهد بود.

بر این اساس روز شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ در استان‌های مازندران، گلستان، بوشهر، فارس، قم، یزد و اصفهان بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و در استان‌های هرمزگان، غرب و جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

روز یکشنبه ۲۵ فروردین بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های سمنان، نیمه شرقی اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق فارس، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و سیستان و بلوچستان روی می‌دهد.

همچنین روز دوشنبه ۲۶ فروردین در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب شرقی کرمان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شمال خراسان جنوبی، شمال یزد و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی با توجه به شدت بارش‌ها، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق یادشده هشدار داده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار