سپاه پاسداران خار چشم دشمنان شده است


سپاه پاسداران خار چشم دشمنان شده است

بیرجند - ایرنا - مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان شده است و خداوند هر روز بر قدرت سپاه و همه نیروهای مسلح ایران می افزاید.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین صدرالدین عارفی روز پنجشنبه در تجمع روحانیون و طلاب خراسان جنوبی در محکومیت اقدام آمریکا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و به زودی با همه اذنابش در منطقه به زباله دان تاریخ سپرده می شوند و مذلتش را می بینیم.
وی تصریح کرد: همه ما یک سپاهی هستیم و افتخار ما در این مملکت این است که زیر پرچم اسلام هستیم و حرف و عمل ما یکی است.
مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: از ابوعلی سینا سئوال شد که در دنیا از چه می ترسی و او گفت از گاو می ترسم چون شاخ دارد اما عقل ندارد و سردمداران آمریکا هم فکر می کنند که ایران محل تاخت و تاز آنهاست اما نمی دانند آن دوران تمام شد.
وی افزود: اگر آمریکا می خواهد میزان قدرتش را بداند عکسی که از سربازان این کشور هنگام بازداشت توسط پاسداران ما در خلیج فارس گرفته شد، را ببیند.
حجت الاسلام عارفی اظهار داشت: امام خمینی (ره) روز سوم شعبان را روز پاسدار نامگذاری کردند که این روز مبارک را به همه پاسداران عزیز تبریک می گوییم.
استاد حوزه علمیه بیرجند هم در این همایش گفت: همه ما و آحاد ملت دفاع از اسلام و انقلاب را وظیفه خود می دانیم و حامی پاسداران کشور هستیم.
حجت الاسلام سید محمدباقر اسدی افزود: مقام معظم رهبری در صحبتی که 2 شب قبل در دیدار با تعدادی از پاسداران و خانواده های آنها داشتند فرمودند که دشمن از سپاه پاسداران وحشت دارد.
وی اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی اسلامی است و پاسداران بزرگوار و عزیز ما هم از یاران امام راحل و در حقیقت پاسدار اسلام و انقلاب هستند.
وی گفت: اوصافی که برای یاران خاص پیغمبر (ص) ذکر می شود در خصوص پاسداران عزیز هم مشاهده می شود.
حجت الاسلام اسدی گفت: در قرآن کریم در خصوص یاران پیامبر اعظم(ص) نقل شده است که آنها میان خود مهربان هستند و همین چند روزی که از سیل گلستان می گذرد، کسانی که خالصانه در صحنه از همه جلوتر حاضر شدند و در خوزستان و لرستان شاهد آن هستیم نشان از این مهربانی ها دارد اما سدی محکم در مقابل دشمن هستند.
وی اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی و در عراق و سوریه و هرجا پاسداران عزیز به عنوان دفاع از اسلام و مسلمین در مقابل کفار و مشرکان ایستادگی کرده و می کنند و در همه صحنه ها در مقابل دشمنان ایستاده و مقاوم هستند.
استاد حوزه علمیه بیرجند افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال انجام وظیفه و کسب رضایت الهی بوده اند و شهادت طلب و حق جو هستند.
وی تصریح کرد: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وقتی سپاه ایجاد شد با امکانات کم، کار را شروع کرد و در جنگ هم امکاناتی نداشتند اما امروز رشد و توسعه پیدا کرده و دشمن از قدرت سپاهیان ما در هراس است.
وی گفت: امام راحل با همان لب و دهانی که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند با افتخار می گویند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم.
«دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه گذشته با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.»
موج انتقادها و مخالفت ها با تصمیم ترامپ در داخل و خارج کشور شکل گرفته است و بسیاری از شخصیت ها و نخبگان در سراسر دنیا این اقدام را محکوم کردند.
7559*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟