فداکاری خلبان شهید پلیس در صحنه سقوط مرگبار! / 8 نفر زنده ماندند + عکس


فداکاری خلبان شهید پلیس در صحنه سقوط مرگبار! / 8 نفر زنده ماندند + عکس

رکنا: در جریان سقوط بالگرد نیروی انتظامی در ارتفاعات صعب العبور کوه دالامپر آذربایجان غربی خلبان با توجه به اختلال فنی در موتور بالگرد اقدام به کاهش ارتفاع کرده و با این اقدام متهورانه و از خودگذشتگی، هر 8 نفر سرنشین بالگرد از مرگ حتمی نجات می‌یابند اما خود به مقام رفیع شهادت نائل می آید.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان آذربایجان غربی، در جریان سقوط بالگرد نیروی انتظامی در ارتفاعات صعب العبور کوه دالامپر هنگام تعویض و جابجایی نیرو‌های هنگ مرزی ارومیه، خلبان محمدحسن شهسواری با توجه به اختلال فنی در موتور بالگرد، جهت نجات جان سرنشینان، با دشواری فراوان و در شرایط سخت جوی، در اقدامی متهورانه بالگرد را به ارتفاع پایین آورده و از نیرو‌ها همچنین کادر پرواز می‌خواهد که خودشان را به بیرون پرت کنند.

وی سعی و تلاش فراوانی می‌کند تا بالگرد را سالم به زمین بنشاند، ولی متأسفانه تلاش‌های وی موثر واقع نشده و هواپیما با کوه برخورد می‌کند و خلبان شهسواری به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

با این اقدام متهورانه و از خودگذشتگی خلبان، هر ۸ نفر سرنشین بالگرد از مرگ حتمی نجات می‌یابند و تنها تعدادی از آن‌ها دچار جراحات سطحی شده‌اند که حال عمومی آن‌ها خوب گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو