آپدیت اندروید 9.0 برای آخرین گوشی های میان رده ایسوس عرضه شد


آپدیت اندروید 9.0 برای آخرین گوشی های میان رده ایسوس عرضه شد

ماه گذشته غول تایوانی دنیای فناوری اعلام کرد که در 26 فرورودین ماه بروزرسانی اندروید 9.0 ر ابرای گوشی‌‎های ذن فون Max Pro M1 و Pro M2 و همچنین Max M2 عرضه خواهد کرد و حالا در زمانبندی زودتر، 4 روز پیش از رسیدن به تاریخ تعیین شده، این شرکت آپدیت مذکور را برای دو گوشی از لیست بالا عرضه کرده است.

ماه گذشته غول تایوانی دنیای فناوری اعلام کرد که در 26 فرورودین ماه بروزرسانی اندروید 9.0 ر ابرای گوشی‌های ذن فون Max Pro M1 و Pro M2 و همچنین Max M2 عرضه خواهد کرد و حالا در زمانبندی زودتر، 4 روز پیش از رسیدن به تاریخ تعیین شده، این شرکت آپدیت مذکور را برای دو گوشی از لیست بالا عرضه کرده است.

با این حساب تنها گوشی Zenfone Pro M2 باقی می‌ماند که مسلماً تا 4 روز دیگر آن هم به لیست دستگاه‌های ایسوس که به جدیدترین نسخه پایدار از سیستم عامل اندروید بروز شده‌اند اضافه می‌شود.

این بروزرسانی در حال حاضر در کشور هند و با شماره ساخت 16.2017.1903.050 برای گوشی Zenfone Max Pro M1 و با شماره بیلد 16.2018.1903.37 نیز برای Max M2 عرضه شده است.

آپدیت اندروید 9.0 برای آخرین گوشی های میان رده ایسوس عرضه شد

نکته عجیب در مورد بروزرسانی این دو گوشی به نسخه جدید اندروید این است که ایسوس یکی از آنها (یعنی Pro M1) را به جدیدترین پچ امنیتی گوگل تجهیز کرده و برای دیگری یعنی Max M2 این پچ امنیتی ارائه نشده است. در واقع این بدان معناست که تیم توسعه دهنده بروزرسانی این دو بروزرسانی کاملاً مجزا در مورد این دو محصول فکر می‌کند و به احتمال فراوان با کاوش‌های بیشتر خواهیم توانست تفاوت‌های بیشتری را نیز از این دو گوشی شاهد باشیم.

ایسوس این گوشی‌ها را در آخرین روزهای سال گذشته میلادی به صورت رسمی رونمایی کرد و بسیاری از صاحب نظران معتقدند که این گوشی‌ها آخرین محصولات این شرکت در گروه میان‌رده بازار خواهند بود.

این ادعا با توجه به اطلاعیه اسوس بر تغییر نگرش و دید به بازار گوشی‌های هوشمند بیان می‌شود که چندی پیش منتشر گردیده و در آن به صورت رسمی اعلام شد که این شرکت تایوانی خوش سابقه در تولید محصولات دیجیتال همراه مانند گوشی‌ها و تبلت‌ها قصد دارد تمرکز خود را بر بازار گوشی‌های گیمینگ و رده بالا منعطف کند و فعالیت خود در حوزه میان‌رده را متوقف خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان