عبدی و پایان کار مشاوره فنی به کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران


تیم ملی فوتبال بانوان ایران با شکست 4-1 در برابر تیم چین تایپه شانس حضور در مرحله پایانی مقدماتی المپیک 2020 توکیو را از دست داد. نوشته عبدی و پایان کار مشاوره فنی به کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عبدی و پایان کار مشاوره فنی به کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران

پایان حضور حسین عبدی در تیم ملی بانوان
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۴
عبدی و پایان کار مشاوره فنی به کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با شکست ۴-۱ در برابر تیم چین تایپه شانس حضور در مرحله پایانی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از بازی خوب بانوان ایرانی در برابر فیلیپین که البته با نتیجه همراه نبود و برتری ۹-۰ در بازی با فلسطین انتظار می رفت شاگردان مریم آزمون در مصاف با چین تاپیه ارایه گر بازی خوبی باشند و با کسب سه امتیاز این دیدار راهی دور پایانی شوند اما ایران در این بازی حرف خاصی برای گفتن نداشت و در همان نیمه اول سه گل از تیم چین تاپیه خورد. در نیمه دوم تیم چین تاپیه بیشتر در پی اداره بازی بود و این نیمه نتیجه یک بر یک را به دنبال داشت تا در نهایت چین تاپیه برنده این بازی باشد و با ۹ امتیاز به دور پایانی مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کند.یک پیروزی در برابر فلسطین و دو شکست در برابر فیلپین و چین تایپه در حالی در کارنامه ایران به ثبت رسید که حسین عبدی که به تازگی مربی تیم ملی نوجوانان شده در هدایت تیم ملی فوتبال بانوان ایران به مریم آزمون کمک می کرد و محمد حبیبی نیز تمرین دروازه بان های این تیم را برعهده داشت اما تلاش های این دو مربی برای صعود تیم ملی فوتبال بانوان ایران کافی نبود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیش از این بازی ها در رنکنیگ فیفا در رتبه ۶۶ قرار داشت. با پایان این بازی ها حسین عبدی باید تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان را از سر بگیرد. او و محمد حبیبی در یکی دو سال اخیر در تمرینات تیم های ملی فوتبال بانوان حاضر می شدند و به عنوان مشاور فنی به کادر فنی کمک می کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان