همشهریان از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه ها خود داری کنند


همشهریان از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه ها خود داری کنند

ابوذر عطا پور، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی،  بارش ها به صورت رگباری و شدید هستند که  احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها وجود دارد و همشهریان و عشایر از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه ها خوداری کنند.

«ابوذر عطاپور» سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، ناپایداری های جوی، از شنبه آغاز و تا دوشنبه ادامه دارند.
ابوذر عطا پور اضافه کرد: با توجه به این که بارش ها به صورت رگباری و شدید هستند احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها وجود دارد.

رئیس ستاد بحران شهرستان جیرفت، ضمن هشدار، از مردم درخواست کرد: مردم عزیز شهرستان جیرفت مخصوصا عشایر از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه ها جدا خودداری کنید.
وی، افزود: دامداران و عشایر از بستر رودخانه های فصلی فاصله گرفته و سایر همشهریان نیز در این مدت از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنید.
عطا پور از آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت خبر داد و ابراز داشت: با توجه به احتمال بروز سیلاب، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور مقابله با پیامدهای آبگرفتگی و سیلاب آماده هستند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس