تعدّد جلسات قرآن در محلات آران و بیدگل، ظرفیتی مهم در کشف استعدادهای قرآنی است


فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: جلسات قرآن کریم در محلات یکی از ظرفیت های مهم کشف استعدادهای قرآنی در این شهرستان است و این جلسات در همه محلات به انس عمومی جوانان و نوجوانان با قرآن کریم کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «اسماعیل بایبوردی» با حضور در جمع حافظان و قاریان خانه قرآن مستغفرین بالاسحار مسجد امام حسین (ع) سرگنگه گفت: یکی از مزیت های فعالیت های قرآنی در شهرستان آران و بیدگل، تعدّد جلسات سنتی قرآن کریم و گستره آن در همه محلّات این شهرستان است که به فرهنگ غنی اسلامی و دینی این شهرستان جلوه قرآنی بخشیده است.

تعدّد جلسات قرآن در محلات آران و بیدگل، ظرفیتی مهم در کشف استعدادهای قرآنی است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به ظرفیت مطلوب و استعدادهای قرآنی گسترده در شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: جلسات سنتی قرآن کریم و انجمن های قرانی محلات یکی از ظرفیت های مهم کشف استعدادهای قرآنی در این شهرستان است و این جلسات در همه محلات به انس عمومی جوانان و نوجوانان با قرآن کمک کرده است.

بایبوردی به وضعیت مطلوب آموزش های قرآنی در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: کسب رتبه های برتر قرآنی استانی و کشوری از سوی حافظان و قاریان و نخبگان قرآنی این شهرستان، افتخاری برای این شهرستان محسوب می شود.

وی به تاثیر معنوی قرآن مجید در جامعه و ارتباط آن با کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: وقتی قرآن در بطن جامعه حضور داشته باشد و مفاهیم آن ترویج شود و به فرامین و دستورات الهی عمل شود، بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش و مسائل ارزشی بر جامعه حاکم می شود.

خانه قرآن شهری «مستغفرین بالاسحار» مسجد امام حسین (ع) محله سرگنگه با مدیریت استاد «ابوالفضل رحیم» حافظ کل قرآن کریم از جمله خانه های قرآن فعال شهرستان آران و بیدگل است که با مجوز رسمی از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به فعالیت در حوزه تخصصی حفظ قرآن ویژه کودکان و نوجوانان می پردازد./

تعدّد جلسات قرآن در محلات آران و بیدگل، ظرفیتی مهم در کشف استعدادهای قرآنی است

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو