رفتار غیرانسانی پرستار با دختر خردسال +فیلم


رفتار غیرانسانی پرستار با دختر خردسال +فیلم

اقدام غیرانسانی پرستار سنگدل که ضمن بدرفتاری با یک دختر خردسال او را به علت استفراغ کردن مورد سرزنش قرار داد سوژه رسانه‌ها شده است.

رفتار غیرانسانی پرستار با دختر خردسال +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام غیرانسانی یک پرستار کودک که ضمن بدرفتاری با یک دختر خردسال او را به علت استفراغ کردن مورد سرزنش قرار داده بود سوژه رسانه‌ها شد. این زن شرور پس از این رفتار غیرانسانی توسط پلیس آفریقای جنوبی بازدشت شد.

در ویدئویی که توسط یکی از همکاران این زن و با کمک تلفن همراه تهیه شده است این پرستار شرور را در حال آزار و اذیت این کودک بی‌گناه نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که این پرستار در حالی که با تهدید با کودک صحبت می‌کند ابتدا با یک وسیله چند بار به سر کودک کوبیده و سپس در حالی که یقه پیراهن کودک را گرفته است او را به طرز وحشتناکی به اطراف می‌کشد.

در این ویدئو کودک در حالی که به شدت گریه می کند این پرستار شرور بر سر او فریاد می‌زند و از او می پرسد: "چرا استفراغ کردی؟ به من بگو چرا استفراغ کردی؟"

در ادامه ویدئو این کودک در حالی که پرستار او را وادار به تمیز کردن زمین کرده است در حال نظافت زمین دیده می‌شود. ظاهراً ضرب و شتم کودک و وارد کردن استرس به او موجب بدحالی این کودک بی‌گناه شده بود. این اتفاق در " ژوهانسبورگ" آفریقای جنوبی رخ داد.

پس از شکایت یکی از همکاران این زن از او، پلیس محلی آفریقای جنوبی اقدام به دستگیری این زن ۴۰ ساله کرد. او که اکنون با قرار وثیقه آزاد شده است باید در تاریخ ۲۸ مارس در دادگاه حاضر شود.

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران به ویژه والدین همراه بود. یک مادر که نخواست نامش فاش شود در کامنتی نوشت: "هنگامی که من رفتار مشابه یک معلم با دخترم را به مدیر مدرسه گزارش دادم او به دخترم گفت که مادرت فردی احساساتی است و زیاده‌روی کرده است. "

کاربر دیگری نوشت: "ن شوکه شده‌ام و بسیار عصبانی هستم. این ظلم آشکار در حق یک کودک بی‌گناه است."

سخنگوی پلیس محلی آفریقای جنوبی در این باره گفت: "پلیس تایید می‌کند که این زن ۴۰ ساله هفته گذشته بازداشت شده است و باید در تاریخ ۲۸ مارس در دادگاه حاضر شود. این زن در تاریخ ۷ می ۲۰۱۹ در دادگاه حاضر شد و با قرار وثیقه آزاد شد. این در حالی است که تحقیقات ما همچنان ادامه دارد."

گفتنی است؛ انتشار این خبر و بدرفتاری این پرستار شرور با یک کودک خردسال در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز خبر خفه شدن یک کودک توسط یک پرستار کودک تایوانی خبرساز شده بود. این زن برای چرت زدن بدون دردسر اقدام به خوابیدن روی کودک کرده بود که منجر به خفه شدن کودک بی‌گناه شد.

بیشتر بخوانید: خفه کردن کودک توسط پرستار شیطان صفت! +فیلم

انتهای پیام/

کودک آزاری پرستار شرور سوژه رسانه ها شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد