پاسداران و جانبازان چابهار تجلیل شدند


پاسداران و جانبازان چابهار تجلیل شدند

چابهار- ایرنا- فرمانده سپاه و پاسداران چابهار به مناسبت روز پاسدار و جانبازان به مناسبت روز جانباز با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی تقدیر و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار در مراسم تجلیل از فرمانده سپاه و پاسداران اظهار داشت: اقدام آمریکا در تروریستی شمردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از طرف همه قشرها محکوم است.
هوشنگ بامری افزود: ابتکار راهبردی حضرت امام (ره) در تأسیس سپاه و نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، بیانگر پیوند ذاتی این نهاد مقدس انقلابی و پاسداران سلحشور با فرهنگ عاشورا و کربلای حسینی است.
وی تصریح کرد: حافظه تاریخی ملت ایران و امت اسلامی نقش ارزشمند سپاه در جبهه ‌های مبارزه با ضدانقلاب و گروهک‌ های تروریستی و جریان ‌های تجزیه طلب و قومیت ‌گرا، دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی ‌کند و این مهم بعد از جنگ تحمیلی در عرصه ‌هایی چون حمایت و همراهی با محور مقاومت و رزمندگان اسلام در مصاف با جنگ‌های نیابتی و تروریست تکفیری در منطقه راهبردی غرب آسیا ادامه داشته است.
وی با بیان اینکه پاسداران و جانبازان و همه خانواده شهدا بر گردن این انقلاب حق دارند، خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و پاسداران هستیم لذا باید قدردان آن‌ها باشیم.
وی به توهین آمریکا به مردم کشورمان و نادیده گرفتن نیروی مسلح سپاه که در یکی از اصول قانون اساسی به آن اشاره شده است و اعلام آن در زمره گروه های تروریستی را محکوم و آن را ناشی از استیصال و درماندگی و خباثت بیش از حد دانسته و اتحاد ، انسجام و همگرایی تمامی اقشار در حمایت از سپاه را میمون و مبارک دانستند.
فرمانده سپاه شهرستان چابهار نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارد و در اقصی نقاط کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.
سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از انقلاب حضوری فعال داشته و امروز نیز با همه دشمنان خارجی، منطقه‌ای و برخی کوردلان داخلی مبارزه می‌کند.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از فرمانده سپاه و پاسداران شهرستان‌ چابهار با اهداء لوح تجلیل شد.

** شماری از جانبازان چابهار به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز تجلیل شدند.
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری چابهار در مراسم تجلیل از جانبازان چابهار اظهارداشت: سالروز ولادت جانباز سترگ کربلا مظهر غیرت و شجاعت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز نامیده شده و باید این روز بزرگ را به همه پیروان ولایت بویژه جانبازان رشید و دلاور میهنمان تبریک گفت.
هوشنگ بامری افزود: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع) با وقایع دفاع مقدّس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی بیشتر آشنا شده و درس ها و پیام های زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج کنند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم شماری از جانبازان چابهار با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.
3043 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟