آلن پراست: فرمول یک به تکنولوژی کمتر و مهارت بیشتر نیاز دارد


فرمول یک ایران – آلن پراست، قهرمان چهار دوره فرمول یک و مشاور ویژه رنو معتقد است که این مسابقات باید بر روی تکنولوژی کمتر تمرکز کرده و بیشتر به دنبال مهارت و استعداد باشد. موتورهای V6 توربو هایبرید حال حاضر فرمول یک از عملکرد چشمگیری برخوردار هستند اما اولین انتقادی که به آن ها وارد است این بوده که صدای نسل قبلی موتورهای V8 و V10 را تولید نمی...

فرمول یک ایران – آلن پراست، قهرمان چهار دوره فرمول یک و مشاور ویژه رنو معتقد است که این مسابقات باید بر روی تکنولوژی کمتر تمرکز کرده و بیشتر به دنبال مهارت و استعداد باشد.

موتورهای V6 توربو هایبرید حال حاضر فرمول یک از عملکرد چشمگیری برخوردار هستند اما اولین انتقادی که به آن ها وارد است این بوده که صدای نسل قبلی موتورهای V8 و V10 را تولید نمی کنند. پیش از برگزاری هزارمین گرندپری فرمول یک در چین، چندین چهره ی شاخص این ورزش درباره ی تاریخ فرمول یک و آینده ی آن ها با مجله فدراسیون جهانی اتومبیلرانی گفت و گو کرده اند.

آلن پراست: فرمول یک به تکنولوژی کمتر و مهارت بیشتر نیاز داردآلن پراست: فرمول یک به تکنولوژی کمتر و مهارت بیشتر نیاز دارد کارلوس ساینز و آلن پراست

پراست گفت:

در دوره ای قرار داریم که تکنولوژی و دیتای زیادی وجود دارد.

تکنولوژی فوق العاده است و برای بیشتر سازنده های موتور که در جامعه نیز هستند (خودروهای شهری تولید می کنند) خوب است.

اگر بخواهیم درباره ی مسیر آینده این ورزش صحبت کنیم، به نظر من فرمول یک باید بیشتر به سمت ابتکار عمل و مهارت پیش رود تا ما سورپرایز و احتمالات استراتژیکی بیشتری داشته باشیم.

ما نیاز داریم که نقش انسان و راننده را پررنگ تر کنیم و این نقش را بپذیریم و بر روی تکنولوژی تمرکز کمتری داشته باشیم. البته که نیاز هست که مهندسی زیادی وجود داشته باشد اما باید به یک تعادل رسید.

آن وقت است که فرمول یک برای مردم بیرون گود کمی قابل درک می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها