خدمت سربازی چند ماه است


قبل از رفتن به خدمت سربازی برای خیلی از مشمولین و یا حتی سایر افراد این سوال پیش می آید که الان خدمت سربازی چند ماه است؟ جواب این سوال با توجه به مناطق سربازی متفاوت است لذا یک جواب ثابت نمی توان به آن داد. پس برای جواب سوال اینکه خدمت سربازی در سال 98 چقدر یا چند ماه است چند خط ادامه را ببینید. خدمت سربازی چند ماه است بنابراین در رابطه با مدت...

خدمت سربازی چند ماه است

قبل از رفتن به خدمت سربازی برای خیلی از مشمولین و یا حتی سایر افراد این سوال پیش می آید که الان خدمت سربازی چند ماه است؟ جواب این سوال با توجه به مناطق سربازی متفاوت است لذا یک جواب ثابت نمی توان به آن داد. پس برای جواب سوال اینکه خدمت سربازی در سال ۹۸ چقدر یا چند ماه است چند خط ادامه را ببینید.

خدمت سربازی چند ماه است
خدمت سربازی چند ماه است

بنابراین در رابطه با مدت خدمت سربازی سوالاتی برای مشمولان خدمت سربازی پیش می آید که در ادامه به آن‌ پاسخ داده می شود؛

با توجه به قوانین موجود در رابطه با سربازی و خدمت وظیفه عمومی ، مدت خدمت سربازی چیزی بین ۱۸ تا ۲۴ ماه می باشد که در پایین به اختصار ملاحظه می فرمایید :

مدت خدمت سربازی در مناطق امنیتی ۱۸ ماه می باشد. مدت خدمت سربازی در مناطق محروم ۱۹ ماه می باشد. مدت خدمت سربازی در مناطق عادی ۲۱ ماه می باشد. مدت خدمت سربازی در دستگاه های دولتی که سربازان امریه جذب می کنند ۲۴ ماه می باشد.

خبرنگاران جوان

نوشته خدمت سربازی چند ماه است اولین بار در ترفند سیتی. .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

خدمت سربازی چند ماه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد