بازگردانی کلیدهای میانبر کیبورد در ورد و چند میانبر مهم در برنامه ورد


اگر قبلا تغییراتی در میانبرهای کیبورد در ورد  ایجاد کرده اید یا  کلیدهای دیگر را بر روی کیبوردتان عوض کرده اید و حالا می خواهید آن ها را به حالت اصلی شان باز گردانید در این مقاله همراه ما باشید. به کمک چند ترفند ساده می توانید میانبرهای کیبورد برای ورد را به حالت اولیه اش باز گردانید. ترفند ادغام چند فایل ورد word با هم بدون نرم...

بازگردانی کلیدهای میانبر کیبورد در ورد و چند میانبر مهم در برنامه ورد

اگر قبلا تغییراتی در میانبرهای کیبورد در ورد ایجاد کرده اید یا کلیدهای دیگر را بر روی کیبوردتان عوض کرده اید و حالا می خواهید آن ها را به حالت اصلی شان باز گردانید در این مقاله همراه ما باشید. به کمک چند ترفند ساده می توانید میانبرهای کیبورد برای ورد را به حالت اولیه اش باز گردانید.

ترفند ادغام چند فایل ورد word با هم بدون نرم افزار

بازگردانی کلیدهای میانبر کیبورد در ورد و چند میانبر مهم در برنامه ورد
بازگردانی کلیدهای میانبر کیبورد در ورد و چند میانبر مهم در برنامه ورد

ریست میانبرهای کیبورد در یک سند:

برای ریست میانبرهای کیبورد به حالت پیش فرض، مراحل زیر را دنبال کنید:

از بخش tools، گزینه Customize Keyboard را باز کنید تا جعبه Customize Keyboard برایتان باز شود. در جعبه Customize Keyboard بر روی Reset All در انتها کلیک کنید. اگر هیچ سفارشی سازی انجام نداده باشید این دکمه خاکستری خواهد بود. بر روی yes در جعبه تایید باز شده کلیک کنید. برای اینکه تغییرات ایجاد شده بر روی سندتان اعمال گردد بر روی گزینه اوکی کلیک کنید.

همه keystroke هایی که قبلا اختصاص داده بودید را از دست خواهید داد. پس قبل از ریستور کردن تنظیمات بهترین کار این است که سفارشی سازی هایی که انجام می دهید را مرور کنید. اگر شک داشتید بهتر است هر کدام از این موارد را به صورت جداگانه دوباره تنظیم کنید.

آموزش چهار ترفند کاربردی و جالب در برنامه مایکروسافت ورد Word

درباره کلیدهای میانبر ورد:

حالا که میانبرهای وردتان به حالت اصلی بازگشته است می توانید چند مورد از مفیدترین میانبرها را مرور کنید. اگر به استفاده از این ها عادت کنید بهره وری و کارایی تان افزایش می یابد. اجازه دهید این موارد را با هم مرور کنیم.

Ctrl+W سند یا پنجره فعال را می بندد Ctr+S سند را ذخیره می کند Ctrl+P از سند پرینت می گیرد Ctrl+Z فعالیت انجام شده را undo می کند Ctrl+Y فعالیت انجام شده را redo می کند Ctrl+K هایپرلینکی در متن قرار می دهد Ctrl+B فرمت بولد را اضافه یا حذف می کند Ctrl+I فرمت ایتالیک را اضافه یا حذف می کند Alt, F, A به معنای Save As است Alt, W, R خط کش را پنهان می کند یا نشان می دهد Alt+Left Arrow یک صفحه به عقب می رود Alt+Right Arrow یک صفحه به جلو می رود. Ctrl+Shift+A متن را با حروف بزرگ می نویسد.

نوشته بازگردانی کلیدهای میانبر کیبورد در ورد و چند میانبر مهم در برنامه ورد اولین بار در ترفند سیتی. .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

بازگردانی کلیدهای میانبر کیبورد در ورد و چند میانبر مهم در برنامه ورد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی