بزرگ‌ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید


بزرگ‌ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: روزانه 15 هزار نفر از جشنواره لاله ها بازدید می‌کنند.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌ و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با برگزاری جشنواره لاله‌ها شرایط مناسبی برای رونق گردشگری و اشتغالزایی فراهم شده است.

وی ادامه داد: جشنواره هفتم از 15 فروردین آغاز شده و تا زمانی‌که گل‌های لاله طراوت و شادابی لازم را داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

بضاعتی‌پور افزود: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا تعدادی از لاله‌های کاشته شده در باغ گل‌های پارک شهید چمران هنوز گل نداده‌اند و باید منتظر شکوفایی آنها باشیم.

این مسئول با اشاره به ایجاد بزرگ‌ترین فرش گل کشور در این باغ خاطر نشان کرد: 300 هزار پیاز لاله، شش هزار گل شب بو، بیش از 40 هزار گل بنفشه و انواع گل‌های فصلی از جمله نرگسِ هلندی، تار و پود این فرش را تشکیل داده‌اند.

بضاعتی پور گفت: خوشبختانه استقبال شهروندان از جشنواره لاله‌های امسال خوب بوده و طبق آمار روزانه 15 هزار نفر از این جشنواره بازدید می‌کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برگزاری چنین رویدادهای باعث تقویت روحیه نشاط شهروندان شده و رنگ و بوی شهر را تغییر می‌دهد.

وی گفت: زینت چهره شهر با گل‌ها و درختان علاوه بر کاهش آلودگی هوا باعث افزایش جلوه‌های بصری محیط زندگی شهروندان شده و مسیر را برای داشتن شهری سبز هموار می‌کند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید