اقدام کور آمریکا علیه سپاه موجب انسجام بیشتر در ایران اسلامی شد


اقدام کور آمریکا علیه سپاه موجب انسجام بیشتر در ایران اسلامی شد

زنجان- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان طارم گفت: اقدام نسنجیده و کور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان گروه های تروریستی، موجب اتحاد، انسجام و همدلی ملت و همه مسئولان جمهوری اسلامی با سلیقه ها و تفکرات سیاسی مختلف شد.

به گزارش ایرنا، ستار صفری روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طارم با تبریک اعیاد شعبانیه، اقدام نابخردانه دولت آمریکا را خلاف مقررات حقوق بین الملل دانست و افزود: تروریست خواندن سپاه، که بر اساس قانون اساسی کشور جزء نیروهای رسمی نظامی کشور است، تعرض آمریکا به حاکمیت ملی یک کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
صفری در ادامه به شکست آمریکا در سطح بین الملل در قبال این رفتار ناشایست اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام مضحک دولت آمریکا موجب افزایش اختلاف بین این کشور و هم پیمانانش و همچنین عدم حمایت بسیاری از کشورهای جهان مواجه شده و موجب هم افزایی و اتحاد ملی برای ایرانیان بوده است.
رئیس ستاد امور جوانان شهرستان طارم رسیدگی به مطالبات جوانان را امری ضروری برشمرد و افزود: هدف از انتخاب جوان برتر، افزایش حس خودباوری در بین جوانان، افزایش سطح نشاط اجتماعی و الگوسازی برای جوانان بوده و به نوعی تجلیل از جوانانی است که در شرایط سخت اقتصادی با اتکا به خداوند و تلاش فراوان موفقیت های زیادی را کسب کرده اند.
وی اظهار داشت: اعضای ستاد، جوانانی را برای انتخاب جوان برتر شهرستان معرفی کنند که انتخاب آنها انگیزه و چشم انداز مثبتی را برای سایر جوانان جامعه ایجاد کند.
صفری تقدیر از جوانان را برای تمام طول سال و مناسبت ها ضروری برشمرد و عنوان کرد: تجلیل از جوانان نباید تنها در هفته جوان باشد و برای اینکه جوانان پویاتر از همیشه در صحنه مشارکت داشته باشند، ضروری است طی سال و در ایام و مناسبت های مختلف از جوانان برتر شهرستان تجلیل شود.
این مسئول از اداره ورزش و جوانان و سایر اداره ها خواست تا تسهیلات ویژه ای هم در طی سال و هم بویژه در هفته جوان در اختیار جوانان قرار دهند.
وی اظهار داشت: جوانانی که در اصناف مختلف در حال فعالیت بوده و در هفته جوان اقدام به اخذ پروانه کسب کنند از 50 درصد تخفیف هزینه جواز کسب برخوردار خواهند بود.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه