اقدام آمریکا علیه سپاه نشانگر اوج توانمندی این نیرو است


اقدام آمریکا علیه سپاه نشانگر اوج توانمندی این نیرو است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مغرضانه و غیرانسانی رییس جمهوری آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان های ترویستی، نشانگر اوج اقتدار، عظمت و توانمندی های این نیروی مخلص و الهی است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگا ایرنا افزود: به واسطه توانمندی های سپاه پاسداران، امروز لرزه بر دل استبداد و استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی افتاده است.
وی تاکید کرد: این اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نشان از زبونی و وحشت درونی این دولت از سپاه پاسداران است و جهانیان نیز به این جمع بندی رسیده است که سپاه پاسداران نه تنها تروریست نیست، بلکه خود قربانی تروریست است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ادامه داد: شهیدانی که سپاه پاسداران تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، برای ایجاد امنیت و آرامش نه تنها در داخل کشور بلکه در سایر کشورها است.
حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: سپاه پاسداران به عنوان مستشار نظامی در سوریه و عراق برای مقابله جدی با داعش به عنوان یک گروه تروریستی دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی، مردانه ایستاد و اگر سپاه نبود، به طور قطع بسیاری از زنان و کودکان جهان امروز در اسارت داعش و تکفیری ها بودند.
وی گفت: امنیت و آرامشی که در خاورمیانه هر روز بیشتر توسعه پیدا می کند، مرهون رشادت های سپاه پاسداران است.
عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم اظهار داشت: اقدام ناشیانه آمریکا موجب شد عظمت و اقتدار سپاه دو چندان و عزم سپاه برای توسعه، تعالی و پیشرفت و حرکت رو به رشد دو برابر شود.
حجت الاسلام آزادیخواه خاطرنشان کرد: اقدام غیرقانونی آمریکا همچنین موجب شد بین جریان های سیاسی داخلی وفاق، همدلی، برادری و عزم ملی جدی تری برقرار شود.
وی گفت: در این راستا نمایندگان مجلس روز گذشته /سه شنبه/ با پوشیدن لباس سپاه به عنوان یک نماد، حمایت جدی خود را از این نیروی مخلص الهی به منصه ظهور گذاشتند و این همان عزم و وحدت ملی برای مقابله جدی با آمریکای جنایتکار است.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
7528/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی