معرفی و دانلود بازی استراتژیک World War 2: Syndicate TD


مجله آنلاین موبنا –  این بازی استراتژیک تاکنون بیش از 100 هزار بار دانلود گردیده است و نمره خوب 4.5 از 5 را کسب کرده است. World War 2: Syndicate TD داستان بازی در مورد نبردهای مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در آن شما هدایت نیروهای متحدین را بر عهده دارید ، کلیه ی نبردهایی را که شما در این بازی هدایت می کنید الهام گرفته از واقعیت می باشند. برخی...

مجله آنلاین موبنا – این بازی استراتژیک تاکنون بیش از 100 هزار بار دانلود گردیده است و نمره خوب 4.5 از 5 را کسب کرده است.

معرفی و دانلود بازی استراتژیک World War 2: Syndicate TDWorld War 2: Syndicate TD

داستان بازی در مورد نبردهای مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در آن شما هدایت نیروهای متحدین را بر عهده دارید ، کلیه ی نبردهایی را که شما در این بازی هدایت می کنید الهام گرفته از واقعیت می باشند. برخی از نبردهایی که از روی واقعیت طراحی گردیده اند شامل نبرد مسکو ، نبرد نورمندی ، نبرد خلیج مروارید و نبرد برلین می باشد. در این بازی شما بایستی با ساختن برجک های دفاعی در برابر نیروهای مهاجم نازی دفاع کنید ، البته برای رویارویی با دشمنانتان نه تنها از واحدهای جنگی تان می توانید استفاده کنید بلکه می توانید از ماشین های عصربخار و روبات ها نیز استفاده نمایید. در این بازی بایستی با نازی ها در نبرد نورمندی روبرو شوید، در نبرد خلیج مروارید از شوروی دفاع کنید.

معرفی و دانلود بازی استراتژیک World War 2: Syndicate TDWorld War 2: Syndicate TD

برای موفقیت در نبردهای خود بایستی با استراتژی عمل نمایید و در جاهای مختلف ادوات خود را جایگذاری نمایید تا در برابر هجوم دشمنان تان بتوانید مقاومت نمایید ، ربات هایی را که در این بازی بازی در اختیار دارید دارای سلاح های مختلف اصلی و ثانویه می باشند که دارای قدرت های گوناگونی می باشند. بازی دارای گرافیک فانتزی می باشد که نسبت به سایر بازی های در این سبک آن را متمایز می کند ، سازندگان برای طراحی محیط های مختلف بازی زمان زیادی را صرف کرده اند و به کوچکترین جزئیات در طراحی نیز توجه کرده اند.

تصاویر بازی World War 2: Syndicate TD :

دانلود بازی World War 2: Syndicate TD :

دانلود فایل نصبی بازی نسخه 1.4.140

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟