نمایش سلما به مناسبت نیمه شعبان به روی صحنه می رود


نمایش سلما به مناسبت نیمه شعبان به روی صحنه می رود

نمایش سلما کاری از کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری بابل از ولادت حضرت ولی عصر(عج) تا ماه رمضان در کانون های مساجد استان مازندران به روی صحنه می رود.

حجت الاسلام «محمدرضا کامیاب»، امروز (17 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل به مناسبت نیمه شعبان و ولادت مسعود حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نمایشی را آماده کرده است.

وی افزود: این نمایش با عنوان «سلما» به زندگی مادری می پردازد که آرامش و سکنای دل و دختر خویش را با توسل به حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، پیدا می کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل اظهار کرد: این نمایش به کارگردانی او و به نویسندگی فاطمه مرادی با اهداف اهمیت کاربرد سیره دوازدهمین امام شیعیان در تمام ابعاد زندگی و اشاعه اهمیت اشاعه توسل به آن حضرت تهیه شده است که بی شک زبان هنر، تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری در اذهان دارد.

حجت الاسلام کامیاب بیان کرد: نمایش «سلما» در تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان از اردیبهشت تا آستانه ماه مبارک رمضان به روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند جهت مشاهده این نمایش به این کانون ها، مراجعه کنند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان