کار زننده پرستار با کودک !+ فیلم


کار زننده پرستار با کودک !+ فیلم

ضرب و شتم یک کودک خردسال و وادار کردن او به تمیز کردن استفراغ توسط یک پرستار شرور آفریقایی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرستاری که اقدام به کتک زدن یک کودک کرده و سپس او را وادار به تمیز کردن استفراغش کرده بود توسط پلیس آفریقای جنوبی بازدشت شد. ویدئوی اول که احتمالا توسط یکی از همکاران این زن و با کمک تلفن همراه تهیه شده است این پرستار کودک شرور را در حال آزار و اذیت این کودک بی‌گناه نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که این پرستار در حالی که با تهدید با کودک صحبت می‌کند ابتدا با دست چند بار به سر کودک کوبیده و سپس در حالی که یقه پیراهن کودک را گرفته او را به طرز وحشتناکی به سمت خود می‌کشد.

در ویدئوی دوم نیز این کودک در حالی که پرستار شرور بر سر او فریاد می‌زند " چرا استفراغ کردی؟ چرا؟ " در حال تمیز کردن زمین دیده می‌شود. ظاهرا ضرب و شتم کودک و وارد کردن استرس به او موجب بدحالی این کودک بیگناه شده بود. این اتفاق در " زوهانسبورگ" آفریقای جنوبی رخ داد.

پس از انتشار گسترده این ویدئو و شکایت یکی از همکاران این زن از او پلیس محلی آفریقای جنوبی اقدام به دستگیری این زن ۴۰ ساله کرد. او که اکنون با قرار وثیقه آزاد شده باید در تاریخ ۲۸ مارس در دادگاه حاضر شود.

انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران بویژه والدین همراه بود. یک مادر که نخواست نامش فاش شود در کامنتی نوشت: " هنگامی که من چنین رفتار مشابه یک معلم را به مدیر مدرسه گزارش دادم او به دخترم گفت که مادرت فردی احساساتی است و زیاده روی کرده است. "
کاربر دیگری نوشت: "من شوکه شده ام و بسیار عصبانی هستم. این ظلم آشکار در حق یک کودک بیگناه است. "

سخنگوی پلیس محلی آفریقای جنوبی در این باره گفت:: " پلیس تایید می‌کند که این زن ۴۰ ساله هفته گذشته بازداشت شده است و باید در در تاریخ ۲۸ مارس در دادگاه حاضر شود. این زن در تاریخ ۷ می ۲۰۱۹ در دادگاه حاضر شد و با قرار وثیقه آزاد شد. این در حالی است که تحقیقات ما همچنان ادامه دارد. "

گفتنی است؛ انتشار این خبر و بدرفتاری این پرستار شرور با یک کودک خردسال در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز خبر خفه شدن یک نوزاد توسط یک پرستار کودک تایوانی خبرساز شده بود. این زن برای چرت زدن بدون درد سر اقدام به خوابیدن روی کودک کرده بود که منجر به خفه شدن کودک بیگناه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا