مارک مارکز: آندره دویزیوسو نسبت به سال گذشته خطرناک تر است


موتوجی پی ایران – مارک مارکز معتقد است که موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو حریف دشوارتری نسبت به سال گذشته برای کسب عنوان قهرمانی 2019 است. دویزیوسو شروع فصل 2019 موتوجی پی در قطر را با پیروزی پشت سر گذاشت اما در مسابقه آرژانتین پایین تر از مارکز و ولنتینو روسی در مکان سوم قرار گرفت. مارکز درباره ی مسابقه ی آرژانتین و رقابت فصل 2019 گفت: کسب...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز معتقد است که موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو حریف دشوارتری نسبت به سال گذشته برای کسب عنوان قهرمانی 2019 است.

دویزیوسو شروع فصل 2019 موتوجی پی در قطر را با پیروزی پشت سر گذاشت اما در مسابقه آرژانتین پایین تر از مارکز و ولنتینو روسی در مکان سوم قرار گرفت. مارکز درباره ی مسابقه ی آرژانتین و رقابت فصل 2019 گفت:

کسب پیروزی در آرژانتین بسیار ساده بوده است اما در همه ی مسابقات فصل اینگونه نخواهد بود.

دویزیوسو قویترین حریف من است. او دو سال بسیار خوب داشته و تجربه های بسیاری را بدست آورده است. ولنتینو با یاماها حریف دائمی نیست اما می تواند سریع باشد.

چیز نادری که وجود دارد این است که هر سال نام های مشابه ای را می بینیم. فصل گذشته نیز با ولنتینو، دوی و خود من به عنوان سه موتورسوار برتر به پایان رسید. باز هم ما سه نفر هستیم.

مارک مارکز: آندره دویزیوسو نسبت به سال گذشته خطرناک تر استمارک مارکز: آندره دویزیوسو نسبت به سال گذشته خطرناک تر است مارک مارکز و ولنتینو روسی

چرا مارکز فکر می کند که دویزیوسو بزرگ ترین تهدید برای او در 2019 است؟ موتورسوار رپسول هوندا افزود:

به نظر من دویزیوسو پس از زمان های بدش، رو به بهتر شدن پیش می رود. سه یا چهار پیست وجود دارد که در طول دو سال گذشته برای او بد بوده و همین باعث شده تا امتیازهای زیادی را از دست بدهد.

او بسیار بر روی این بخش ها کار کرده و بهتر شده است و در حال حاضر ثبات بیشتری دارد. همین باعث می شود که او برای رقابت قهرمانی خطرناک تر باشد زیرا او کمتر آسیب می بیند و دیدیم که در آرژانتین سکو کسب کرد.

من چنین کاری را در چند سال گذشته انجام دادم و از آسیب هایی که دیدم، بهترین درس های ممکن را گرفتم و ما باید بدانیم که چگونه در پیست های سخت آسیب ببینیم و چگونه در جایی که نیاز است، هجومی عمل کنیم و به نظر من امسال اینگونه خواهد بود.

شما باید سرعت همراه با خونسردی را داشته باشید و در هر پیستی شکست نخورید.

مارکز با چهار امتیاز پیشتازی نسبت به دویزیوسو به استقبال موتوجی پی آمریکا می رود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری