به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ الناز کمپانی، عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان و رکورددار ایران در ماده 100 متر با مانع، طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و ارتقای رکوردش در مسابقات انتخابی تیم ملی بیان کرد: در حال حاضر زیر نظر آقای گرگانی در اردوی تدارکاتی باشگاه انقلاب تهران تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و شرایط بسیار خوب است. تیم ملی دوومیدانی ایران 30 فروردین‌ماه به مسابقات قهرمانی آسیا دوحه قطر اعزام خواهد شد.

وی افزود: پیش از حضور در اردو، دو مسابقه انتخابی داخلی داشتیم و این موضوع باعث شده است که از لحاظ بدنی به آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های آسیایی برسیم. برگزاری تورنمنت‌های انتخابی قبل از اردوهای تیم ملی اتفاق بسیار خوبی بود. امیدوارم کل تیم بتوانیم نتیجه مطلوبی را بدست آوریم و یا رکوردهای خوبی را ثبت کنیم.

کمپانی ادامه داد: من هر سال در رشته‌های داخل سالن رکورد خودم را جا‌به‌جا می‌کردم، اما حدود 2سال بود که نتوانسته بودم رکورد رشته 100 متر با مانع خودم را بشکنم و به رکوردی که می‌خواهم دست پیدا کنم. امسال تمرینات خود را متفاوت‌تر آغاز کردم و علاوه بر تمرینات رشته‌های داخل سالنی، بیشتر تمرکز خود را روی رشته‌های بیرون سالن گذاشتم و خداروشکر نتیجه زحماتم را گرفتم و توانستم رکورد این رشته را ارتقا دهم.

دونده تیم ملی ایران در پایان گفت: پیش‌بینی نتیجه مسابقات قهرمانی آسیا ممکن نیست، این رشته بسیار ریسکی است و ممکن است اتفاقات زیادی پیش بیاید. تا جایی که از شرایط رقیب‌های خودم که اکثر آن‌ها دوستان من هستند، اطلاع دارم، از سال گذشته در اردوهای مختلف سخت مشغول تمرین هستند. من هم به اندازه خودم تمرین داشتم و تلاش می‌کنم که نتیجه خوبی را کسب کنم و با یک رکورد، بهتر از رکوردی که در مسابقات انتخابی داشتم بازگردم.