مسئولان قزوین از یک شهرک صنعتی غیر فعال بازدید کردند


عبدالمحمد زاهدی استاندار و حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری قزوین به همراه جمعی از مدیران استانی عصر سه شنبه از شهرک صنعتی برلیان که طی سالهای گذشته غیرفعال بوده است، بازدید کردند.

صنعت و معدن | ایرنا | 4 ساعت پیش |4/9/2019 5:55:23 PM 56 بازدید

مسئولان قزوین از یک شهرک صنعتی غیر فعال بازدید کردند
به گزارش ایرنا، در جریان این بازدید نشست بررسی مسایل و مشکلات واحد کاشی برلیان که با 50 هزار متر سالن سرپوشیده از بزرگترین واحدهای صنعتی استان قزوین است، برگزار شد.
در این نشست مقرر شد، برای حل مشکلات این واحد تولیدی مسایل و نیازهای آن در آینده نزدیک در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اقتصاد مقاومتی مطرح شده و با حضور مدیران عامل بانک های مرتبط و مدیران بیمه تامین اجتماعی، مالیات و دستگاه های خدمات رسان تصمیمات لازم برای بازگشایی آن اتخاذ شود.
همچنین در این نشست به دستور رییس کل دادگستری قزوین مقرر شد برای فراهم شدن مقدمات بازگشایی این واحد تولیدی، گاز و برق واحد کاشی برلیان با هماهنگی های لازم به سرعت وصل شود.
فعالیت این واحد صنعتی از چهار سال قبل به دلیل مشکلات اقتصادی از جمله اختلافات بین واحد و بانک، کمبود نقدینگی و رکود صنعت ساختمان متوقف شد.
به گفته مدیران این واحد در این کارخانه هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و در صورت تامین شدن 430 میلیارد ریال سرمایه در گردش می توان 2 خط از 9 خط موجود آن را ظرف 9 ماه راه اندازی کرده و زمینه بازگشایی کامل کارخانه را فراهم کرد.
شهرک صنعتی برلیان از جمله شهرک های صنعتی خصوصی استان است که از سال 86 فعال شد.
در حال حاضر چهار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی برلیان مستقر هستند که یک مورد آنها کاشی برلیان غیرفعال است.
در جریان این بازدید محمد قاسمی دادستان قزوین،سعید نبیل رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت،منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار،علی رحمانی فرماندار بویین زهرا و جمعی از مدیران بانکی نیز حضور داشتند.
استان قزوین 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
3013* 6101
برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا