7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی


7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

Y7 Prime 2019 از جدیدترین میان‌رده‌های هواوی است. این گوشی علاوه بر پیشرفت نسبت به نسل‌های پیشین، از بسیاری جهات نسبت به رقبای موجود در کلاس کاری خود برتر است. در ادامه به مرور 7 مورد از جذاب‌ترین ویژگی‌های Y7 Prime 2019 می‌پردازیم.

Y7 Prime 2019 از جدیدترین میان‌رده‌های هواوی است. این گوشی علاوه بر پیشرفت نسبت به نسل‌های پیشین، از بسیاری جهات نسبت به رقبای موجود در کلاس کاری خود برتر است. در ادامه به مرور 7 مورد از جذاب‌ترین ویژگی‌های Y7 Prime 2019 می‌پردازیم.

7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

طراحی زیبا و رنگ‌های جذاب
میان‌رده‌های سری Y هواوی دارای طراحی دوست داشتنی و رنگ‌های جذابی هستند. هواوی Y7 Prime 2019 نیز از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از سرامیک با روکش پلی‌کربنات علاوه بر فراهم کردن مقاومت بیشتر دربرابر خط و خش‌های ناشی از استفاده‌های روزمره، سبب شده تا در دست گرفتن گوشی، احساس کالایی با کیفیت را به کاربر منتقل کند.

از سوی دیگر به لطف رنگ‌های بسیار جذاب، Y7 Prime 2019 به یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین میان‌رده‌های بازار تبدیل شده است. Y7 Prime 2019 در 3 رنگ آبی، مشکی و قرمز به بازار عرضه شده است.

7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

نمایشگر 6.26 اینچی Dewdrop
هواوی Y7 Prime 2019 مجهز به نمایشگر Dewdrop هواوی است. این نمایشگر به لطف ناچ قطره‌ای شکل و حاشیه‌های باریک خود 88 درصد فضای قسمت جلوی گوشی را پوشش می‌دهد. پنل IPS 6.26 اینچی به کار رفته در میان رده جدید هواوی تجربه جذابی از تماشای تصاویر و ویدئوها و انجام بازی‌ها را برای کاربران خلق می‌کند.

از طرف دیگر، از آنجایی که افراد جوان مدت زمان به مراتب طولانی‌تری را صرف تماشای ویدئو، بازی و استفاده از گوشی هوشمند خود می‌کنند، هواوی نمایشگر میان‌رده جدید خود را به حالت Eye Protection مجهز کرده است. حالت محافظت از چشم به کار رفته در Y7 Prime 2019 توانسته گواهی محافظت از چشم موسسه TÜV Rheinland دریافت کند. TÜV Rheinland موسسه‌ای پیشرو و مستقل در حوزه بازرسی تکنولوژی است. بر اساس گزارش این موسسه نمایشگر Y7 Prime 2019 قادر است حتی از بازتاب نورهای خارج از طیف مرئی نظیر پرتوهای فرابنفش و فروسرخ نیز نیز جلوگیری کند.

7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی
هواوی با هدف ارائه شارژدهی 2 روزه Y7 Prime 2019 را به باتری 4,000 میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است. به گفته هواوی این باتری پس از طی 700 سیکل شارژ همچنان بیش از 80 درصد از ظرفیت خود را حفظ می‌کند. این مقدار تقریباً برابر با دو سال استفاده روزمره از این کوشی است. بنابراین از بابت شارژدهی میان‌رده جدید هواوی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

همچنین به لطف نرم‌افزار مدیریت هوشمندی که به صورت پیشفرض روی گوشی نصب شده است، Y7 Prime 2019 نرم‌افزارهایی که بیشترین میزان مصرف انرژی را دارند شناسایی و به کاربر معرفی می‌کند. بنابراین کاربران قادرند از فعالیت اضافی این نرم‌افزارها جلوگیری کنند و شارژدهی و عملکرد دستگاه خود را به بهترین حالت ممکن برسانند.

7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

دوربین اصلی دوگانه مجهز به هوش مصنوعی
دوربین دوگانه Y7 Prime 2019 متشکل از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است. دوربین اول وظیفه ثبت رنگ و نور و دوربین دوم وظیفه ثبت اطلاعات مربوط به عمق تصاویر را بر عهده دارد. با انتخاب حالت Aprture Mode دوربین گوشی قادر به ثبت تصاویر دارای افکت بوکه خواهید بود. تشخیص لبه‌ها در تصاویر ثبت شده دارای افکت بوکه به خوبی انجام می‌شود و خوشبختانه امکان ویرایش و تنظیم میزان افکت بوکه پس از ثبت تصاویر نیز وجود دارد.

از سوی دیگر هواوی Y7 Prime 2019، به لطف تجهیز به هوش مصنوعی ارتقا یافته قادر به تشخیص بیش از 500 سوژه در 22 دسته بندی مختلف است. بنابراین پس از فعال‌شدن، هوش مصنوعی دستگاه قادر است تقریباً هر سوژه‌ای که مقابل دوربین قرار می‌گیرد را تشخیص دهد و بهینه‌ترین تنظیمات را متناسب با آن اعمال کند.

7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هواوی Y7 Prime 2019، برترین دوربین سلفی در مقایسه با تمامی رقبای هم‌رده است. دوربین این گوشی علاوه بر ارائه کیفیت بی‌همتا در کلاس کاری میان‌رده/اقتصادی، ویژگی‌های نرم‌افزاری جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به گفته هواوی نحوه رایج ثبت تصاویر سلفی برای بسیاری از کاربران دشوار است؛ ممکن است کاربران مشغول استفاده از مونوپاد باشند یا گوشی را به نحوی در دست گرفته باشند که فشردن دکمه شاتر به امری چالش برانگیز برای آن‌ها تبدیل شود. از همین رو هواوی میان‌رده جدید خود را به روش‌هایی نظیر تشخیص لبخند، استفاده از ژست‌های حرکتی و استفاده از سنسور اثر انگشت برای ثبت تصاویر مجهز کرده‌‌است.

7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

سیستم احراز هویت دقیق و سریع
Y7 Prime 2019 مجهز به نسل دوم Face Unlock هواوی است. نسل جدید سیستم تشخیص چهره هواوی علاوه بر دقت بیشتر نسبت به نسل پیشین، از سرعت بیشتری نیز برخوردار است. فرایند ثبت چهره به آسانی انجام می‌شود و گوشی قادر به تشخیص چهره از زاویه‌های مختلف و در شرایط مختلف است.

علاوه بر قابلیت تشخیص چهره، هواوی از سنسور اثر انگشت نیز در ساخت Y7 Prime 2019 استفاده کرده است. این سنسور یکی از سریع‌ترین سنسورهای به کار رفته گوشی‌های میان‌رده/اقتصادی است. به گفته هواوی این سنسور قادر است اثر انگشت کاربر را در مدت زمانی کمتر از 0.37 ثانیه تشخیص دهد. این سنسور علاوه بر امکان آنلاک کردن دستگاه، امکاناتی نظیر پاسخ دادن به تماس‌ها، نمایش پنل نوتیفیکیشن‌ها، ثبت تصاویر و جابه‌جایی میان آن‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

7 دلیل برای خرید Y7 Prime 2019 هواوی

قیمت رقابتی
آخرین و شاید مهم‌ترین ویژگی Y7 Prime 2019 هواوی که بسیاری از کاربران در سراسر مجذوب خود کرده‌است قیمت رقابتی این گوشی است. امکانات نرم‌افزاری گوناگون و کاربردی، سخت‌افزار قدرتمند (در کلاس میان‌رده/اقتصادی) و برچسب قیمت 200 یورویی، Y7 Prime 2019 هواوی را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین انتخاب‌های این روزها تبدیل کرده‌است. میان‌رده هواوی در حال حاضر با گارانتی 18 ماهه و قیمت تقریبی 2.400.000 تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی