خاورمیانه دیگر حیات خلوت امنی برای آمریکایی ها نیست


خاورمیانه دیگر حیات خلوت امنی برای آمریکایی ها نیست

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان دهنده حماقت و جهالت آنهاست و با این اقدام نابخردانه دیگر خاورمیانه مکان و حیات خلوت امنی برای آنها نخواهند بود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جمال شاکرمی روز سه شنبه در دیدار استاندار ایلام با کارکنان سپاه استان اظهار داشت: امروز همه ارکان حکومت، مسئولان و مردم سپاه پاسداران را به عنوان یک ضرورت برای کشور شناخته و سپاه یکی از نهادهای پیشتاز در تمام عرصه های عمرانی، خدماتی، دفاعی و نظامی کشور است.
وی با بیان اینکه پاسداران همیشه با عزت و با افتخار در حال خدمات رسانی بی منت به نظام و مردم هستند، افزود: آنها از همان بدو تشکیل سپاه پاسداران تاکنون در همه عرصه ها با جان و مال خودشان صادقانه در خدمت نظام بوده اند.
شاکرمی یادآور شد: سپاه پاسداران مصمم تر از قبل تا پای جان از نظام و انقلاب صیانت می کند و همچون گذشته باز هم با انرژی و توان بیشتر در تمام عرصه ها پیشتاز خواهد بود و با پشتیبانی از ولایت فقیه و در حمایت از مظلومان سپاه پاسداران همچنان با اقتدار و بدون واهمه از تهدیدات و اقدام های پوچ ترامپ و حامیانش در صحنه می ماند.
وی گفت: آمریکایی ها قبل از تحمیل کردن معاهده fatf سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند و با آشکار سازی این اقدام ماهیت و ذات پلید خود را آشکار ساختند.
وی اظهار داشت: نیروهای سپاه در مناطق سیل زده استان در کنار مردم حضور فعال دارند و در حال امدادرسانی هستند و این برای سپاه یک افتخار است که خادم مردم باشد.
به گزارش ایرنا، ترامپ روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی بین المللی قرار داد.
سوم شعبان روز میلاد امام حسین (ع) در تقویم به عنوان روز پاسدار نام گذاری شده است.
7172/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا