اقدام علیه سپاه ، ماهیت استکباری آمریکا را آشکار‌تر کرد


اقدام علیه سپاه ، ماهیت استکباری آمریکا را آشکار‌تر کرد

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان قزوین با صدور پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد که اقدام آمریکا درتروریستی معرفی کردن سپاه ، ماهیت این دولت استکباری را برای جهانیان آشکار‌تر کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفتر اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی آمده است : سردمداران ایجاد رعب و وحشت در دنیا، روز گذشته این نهاد انقلابی و قانونی را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده‌اند.
وی در این پیام افزوده است: باتوجه به حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از گروه‌های تروریستی، این اقدام در مورد نهادهای مبارز و مقابله‌گر با تروریسم، غیرقابل پیش‌بینی و عجیب نبود.
وی ضمن تیریک میلاد حضرت امام حسین ( ع ) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) و روز جانباز و میلاد حضرت امام زین العابدین ( ع ) و روز آزاده را به تمام پاسداران ، جانبازان و آزادگان و عموم مردم مؤمن و شریف استان آورده است : امسال در حالی روز پاسدار را گرامی می‌داریم که جمعی از پاسداران در سوریه وظیفه مستشاری خود را انجام می‌دهند و بسیاری از آنان در مناطق سیل‌زده مشغول فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم خسارت‌دیده هستند.
وی از خدای متعال نابودی دولت‌های استکباری و استقرار حکومت جهانی موعود مستضعفین را مسئلت کرده و برای پاسداران و ایثارگران انقلاب اسلامی عزَت و اقتدار هرچه بیشتر طلب کرده است.
6012

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)