مادر باردار روستای سیل زده حمیدیه نجات یافت


مادر باردار روستای سیل زده حمیدیه نجات یافت

اهواز - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مادر باردار از ساکنین روستای سیل زده شیخ طعمه از توابع بخش حمیدیه شهرستان اهواز با امداد هوایی نجات یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز، دکتر شهیار میرخشتی اظهار داشت: این مادر باردار ساعت 19 دوشنبه توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 با بالگرد اورژانس هوایی به یکی از مراکز درمانی اهواز منتقل شد.
به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان یک زن باردار از اردوگاه اسکان موقت آهودشت شوش نیز روز گذشته به دلیل شرایط نامطلوب سلامتی با بالگرد به اهواز منتقل شد.
اردوگاه های شهید غلامی، شهید فرجوانی، ثامن الائمه و جوادالائمه برای اسکان موقت اهالی شهر حمیدیه تعیین شده اند.
تاکنون 184 روستای استان در حوضه های رودخانه کرخه، دز و کارون در فهرست روستاهای درمعرض خطر سیلاب اعلام شده که تعدادی زیادی از تخلیه شده یا در حال تخلیه هستند.
حدود 400هزار نفر از ساکنان شهرها و روستاهای دشت آزادگان ، شوش ، باوی ، دزفول ، شوشتر(شعیبیه)، هویزه ، حمیدیه ، خرمشهر ، اهواز(الهایی و اسماعیلیه) در معرض خطر سیلاب و آبگرفتگی هستند.
بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان 152 تیم برای امداد رسانی به سیل زدگان تشکیل شده است. همچنین تاکنون 47 اردوگاه برای اسکان سیل زدگان در استان ایجاد شده است و 30 هزار و 400 نفر در این اردوگاه ها اسکان داده شده اند.
3004/6002

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان