نماینده اصلاح طلب مجلس: آمریکا هیچ وقت نتوانسته به تحلیل درست درباره ملت ایران برسد


یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که سپاه تنها یک سازمان محدود نمی‌باشد، گفت: امروز همه ما خود را یک پاسدار و سپاهی می‌دانیم. دشمن نادان با این اقدام خود نشان داد که همانند گذشته تحلیل درست و کارشناسانه از جامعه ایران ندارد.

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که سپاه تنها یک سازمان محدود نمی‌باشد، گفت: امروز همه ما خود را یک پاسدار و سپاهی می‌دانیم. دشمن نادان با این اقدام خود نشان داد که همانند گذشته تحلیل درست و کارشناسانه از جامعه ایران ندارد.

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی به نمایندگی از فراکسیون امید در واکنش به اقدام ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه بیان کرد: خدمت ملت ایران و تمام مستضعفان جهان روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) که رهبر آزادگان جهان است را تبریک می‌گویم. این که دشمن نادان، سپاه پاسداران را مورد اتهام قرار داده است این اتهام نیز جای تبریک دارد چرا که نشان می‌دهد آمریکا هیچ وقت نتوانسته یک تحلیل درست و کارشناسانه از جامعه ایران داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: چه در ۲۸ مرداد که آمریکا با تحلیل غلط دست به کودتا زد و چه در سال ۴۲ و چه در حمایت از رژیم شاهنشاهی، همواره آمریکا تحلیلی نادرست از جامعه ایران و مناسبت‌ها و فرهنگ ایرانی داشته است. لذا همیشه تصمیم غلط گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: امروز نیز آمریکا نتوانسته تصمیم درستی اتخاذ کند. اقدام آمریکا به انسجام داخلی و محبوبیت بیشتر خدمات و ایثارگری‌های سپاه در بین مردم خواهد انجامید.

وی در ادامه تاکید کرد: آن چه آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند این است که بتوانند بین ملت و دولت فاصله ایجاد کنند امروز همه ما لباس رزم پوشیده‌ایم تا نشان دهیم سپاه پاسداران تنها یک سازمان محبوب با تعدادی نیروی خاص نیست بلکه تمامی ملت ایران چه شیعه و چه سنی، چه ترک و چه کرد و چه عرب همه خود را پاسدار می‌دانند. آمریکایی‌ها فکر می‌کنند سپاه پاسداران محدود است. آن چه که امروز ما با آن مواجه هستیم دشمن نادانی است که قصد برهم زدن کشور ایران و جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را دارد. امروز حتماً مجلس باید اقدامی برای در لیست تروریست قرار گرفتن نیروهای آمریکا در غرب آسیا انجام دهد.

حضرتی در ادامه با تاکید بر این که رفع اختلافات داخلی و سوءتفاهم‌ها در شرایط کنونی ضروری است، بیان کرد: ما مسائلی را که بی خودی بزرگ کرده ایم و دره‌های کوچکی را که عمیق کردیم امروز باید کنار بگذاریم. امروز فراکسیون امید، مستقلین و ولایی همه لباس سپاه بر تن کرده و همه آماده رزم و دفاع از منافع ملی و انقلاب هستند. بزرگ کردن اختلافات جزئی کمک به آمریکایی‌ها است. ما با تمام توان در خدمت مردم برای حل مشکلات هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج