پاسداری از پاسدار/ طلیعه‌دارانی که در دفاع از انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند


پاسداری از پاسدار/ طلیعه‌دارانی که در دفاع از انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند

گروه اجتماعی ــ سوم شعبان روز ولادت با‌سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام ‌است، پاسداری که هر‌چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام ‌را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوتی بنی‌امیه نجات داد.

پاسداری از پاسدار/ طلیعه‌دارانی که در دفاع از انقلاب سنگ‌تمام گذاشتندموضوع امر به معروف و نهی از منکر، سرلوحه مسیر حرکت ائمه اطهار(ع)‌ است. در این میان، قیام حضرت سیدالشهدا(ع) نمونه بارزی است که آن حضرت جان خود را در راه دفاع از دین خدا فدا کردند تا ریشه‌های دین با خون آن حضرت آبیاری شود و در تاریخ زنده بماند.

آموختن سبک زندگی در مکتب امام حسین(ع) به منزله کشتی نجاتی است که ما را از خطر گمراهی‌ها و تباهی‌ها نجات می‌دهد و تا سعادت حقیقی در دنیا و آخرت هدایتمان می‌کند.

سوم شعبان روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوتی بنی‌امیه نجات داد.

پاسدار در لغت به معنی نگهبان و مراقب است و پاسدار و پاسداران، آن کسانی هستند که در حساس‌ترین لحظات تاریخ از میان خلق برمی‌خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی‌دارند. در تاریخ تمدن بشری کم بوده‌اند آدمیانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، تمامی هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند.

پاسداری از پاسدار/ طلیعه‌دارانی که در دفاع از انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند

پاسداران باید ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) باشند
حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، اظهار کرد: امام حسین(ع) برای حفظ اسلام و هدفی بزرگ در صحرای کربلا قدم برداشتند.

نوفرستی با بیان اینکه امروز همه به رشادت‌های امام حسین(ع) پی بردند، گفت: روز پاسدار یادآور رشادت‌های مکتب و اندیشه امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: امام راحل با درایت این روز بزرگ را نامگذاری کردند و ایشان فرمودند امیدواریم همانگونه که امام حسین(ع) با خون خود اسلام را زنده کرده، پاسداران نیز به تبعیت از آن حضرت انقلاب و اسلام را ضمانت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پاسداران باید ادامه دهنده راه امام حسین(ع) باشند و سپاه پاسداران انقلاب باید از اسلام و انقلاب اسلامی حراست کنند، اظهار کرد: سپاه نقش پاسداری از انقلاب اسلامی را دارد و انقلاب اسلامی برای تمام جهانیان مایه افتخار، عزت و امید است.

وی گفت: نقش پاسداران در طول 40 سال از انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده کردیم و سپاه در این 40 سال نقش اساسی را در امنیت کشور ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: گروه‌های تروریستی داعش برای مقابله با اسلام شکل گرفتند و برای مقابله با انقلاب اسلامی در منطقه بودند اما پاسداران انقلاب و مدافعان حرم توطئه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

پاسداری از پاسدار/ طلیعه‌دارانی که در دفاع از انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند

ولایتمداری و انقلابی بودن از ویژگی‌های بارز پاسداران است
سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را فرزند اسلام و رهرو راه امام حسین(ع) می‌داند.

قاسمی با بیان اینکه سپاه در هر جایی که ظلم و جنایت وجود دارد برای برقراری عدالت حضور پیدا می‌کند، گفت: پاسداران پرچمدار و نماینده جمهوری اسلامی در جهان هستند.

وی بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال سپاه هراسی و تبلیغات علیه این نهاد مقدس هستند و عملکرد سپاه در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی، عمرانی و معیشتی موثر بوده و این اقدامات دشمنان را واداشته که به دنبال سم‌پاشی‌هایی در سپاه و تخریب و تضعیف آن باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ولایتمداری و انقلابی بودن را از ویژگی‌های بارز یک پاسدار دانست و تصریح کرد: کمک به تحقق اقتصادمقاومتی و رونق تولید در اولویت برنامه‌های سپاه است.

قاسمی گفت: سپاه همواره خود را خادم مردم می‌داند و امروز سپاه با تمام توان برای کمک رسانی به سیل‌زدگان وارد صحنه شده و به مردم مظلوم آسیب دیده کمک انجام می‌دهد.

کمربستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می‌طلبد که تنها از مردانی چون حسین(ع) برمی‌آید که آزادگی و شور حقیقت‌جویی‌اش چنان حماسه‌ای آفرید که تا زمان، زمان است نامش جاودان و موجب احترام انسان‌های حق طلب است و خواهد بود.

گزارش از منصور کلاته نایبی، خبرنگار ایکنای خراسان جنوبی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا