لوئیس همیلتون وقتی از فرمول یک بازنشسته شود، به فرمولE می رود


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون می گوید که پس از پایان دوران حرفه ایش در فرمول یک، مسابقات فرمولE یکی از گزینه های جدی او برای رقابت کردن خواهد بود. راننده ی 34 ساله بریتانیایی تا سال 2020 با مرسدس قرارداد دارد اما تغییرات قوانین فرمول یک در 2021 و افزایش تعداد گرندپری ها، ادامه ی حضور برخی رانندگان را به هاله ای از ابهام برده است. همیلتون در...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون می گوید که پس از پایان دوران حرفه ایش در فرمول یک، مسابقات فرمولE یکی از گزینه های جدی او برای رقابت کردن خواهد بود.

راننده ی 34 ساله بریتانیایی تا سال 2020 با مرسدس قرارداد دارد اما تغییرات قوانین فرمول یک در 2021 و افزایش تعداد گرندپری ها، ادامه ی حضور برخی رانندگان را به هاله ای از ابهام برده است. همیلتون در حاشیه ی مراسم 125 سالگی مرسدس بنز در موتوراسپورت که در سیلوراستون برگزارشد، درباره ی جداییش از فرمول یک گفت:

این موردی است که جای بحث دارد. تا به الآن همه چیز من درباره ی فرمول یک بوده است.

وقتی که من از هشت سالگی در مسابقات شرکت کردم، [می دانستم که] که پایان فرمول یک برای من، تاثیرات روانی زیادی را خواهد داشت، مانند هر راننده ای که به زندگی مسابقه ای خود پایان داده است.

اما کارهای دیگری برای انجام دادن وجود دارد و سری مسابقات دیگری نیز وجود دارد تا من بتوانم رقابت کنم. فرناندو آلونسو در ایندی کار مسابقه می دهد و شما می بینید کیمی رایکونن هنوز هم در حال جابجایی مرزهای سنی مسابقات است.

لوئیس همیلتون وقتی از فرمول یک بازنشسته شود، به فرمولE می رودلوئیس همیلتون وقتی از فرمول یک بازنشسته شود، به فرمولE می رود لوئیس همیلتون – بحرین 2019

دوست لوئیس همیلتون، گری پافیت که در حال حاضر در مسابقات فرمول ای شرکت می کند، می تواند در راننده ی بریتانیایی برای ورود به این رشته اشتیاق ایجاد کند:

راستش با گری پافیت در یک زمان بزرگ شده ام. او کمی از من بزرگتر است و در فرمول ای مسابقه می دهد و این قرار است آینده [مسابقات] باشد.

خب، چه کسی می داند؟ شاید در آینده روزی من از مهارت هایم در چنین محیطی استفاده کنم اما هر چقدر بزرگتر می شوید، چالش پیدا کردن انگیزه دشوارتر خواهد شد و باید چیزی را پیدا کنید که عاشقش هستید.

مطمئن هستم که همیشه عاشق خودروها خواهم ماند و برای الان سعی خواهم کرد در فرمول یک بمانم و تا زمانی که تمرکز داشته و از لحاظ جسمانی آماده باشم، با بهترین توانم به رانندگی ادامه خواهم داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...