آقای گل آسیا به ایران می آید !


آقای گل آسیا در رده نوجوانان مدعی شد فصل آینده را در یکی از دو کشور قطر یا ایران پشت سر خواهد گذاشت. نوشته آقای گل آسیا به ایران می آید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آقای گل آسیا به ایران می آید !

محمد داوود: از 20 روز دیگر پابه توپ می شوم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۸
آقای گل آسیا به ایران می آید !

آقای گل آسیا در رده نوجوانان مدعی شد فصل آینده را در یکی از دو کشور قطر یا ایران پشت سر خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد داوود مهاجم ۱۸ ساله تیم ملی عراق و باشگاه نفت این کشور در مصاحبه ای با رسانه های این کشور از برنامه های خود برای حضور در باشگاه های خارجی صحبت کرد و مدعی شد قطر یا ایران مقصد بعدی او خواهند بود.

این بازیکن که سال ۲۰۱۷ با به ثمررساندن ۹ گل در رقابت های نوجوانان زیر ۱۷ سال آسیا باعث قهرمانی عراق و عبور این تیم در فینال از سد ایران شد تا عنوان بهترین بازیکن و آقای گلی را به خود اختصاص بدهد از سال ۲۰۱۸ به جمع ملی پوشان بزرگسال عراق نیز پیوست و سرکو کاتانچ در آخرین روز نام او را در فهرست نفراتش برای جام ملت های آسیا نیز قرار داد.

محمد داوود به عنوان یکی از ستاره های اصلی المپیک عراق در نوروز ۹۸ غایب بزرگ این کشور در مرحله نخست مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ در تهران بود. مصدومیت در لیگ عراق او را برای دو ماه خانه نشین کرد گرچه داوود در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد از ۲۰ روز دیگر پابه توپ می شود تا برای فصل آتی آماده بازی شود.

آقای گل نوجوانان آسیا در بخشی از مصاحبه خود از رویای بازی در باشگاه های قطری یا ایرانی پرده برداشت و صراحتا مدعی شد تابستان پیش رو به یکی از پیشنهاداتش از این دو کشور پاسخ مثبت خواهد داد تا از فوتبال عراق خارج شود. با این ادعا باید منتظر ماند و دید کدام باشگاه ایرانی این پدیده فوتبال عراق را در تابستان به تور خواهد انداخت.

محمد داوود متولد سال ۲۰۰۱ در بغداد است و با توجه به سن ۱۸ سال هر باشگاهی که او را به خدمت بگیرد برای چند فصل می تواند از او به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال بهره ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل