حضور بازیگر دست‌آموز مسیح علی‌نژاد در تئاتر واقعیت دارد؟


حضور بازیگر دست‌آموز مسیح علی‌نژاد در تئاتر واقعیت دارد؟

به تازگی کلیپی از سوی یک نوبازیگر فعال در اغتشاشات سال گذشته تهران و مروج بی‌حجابی درباره حضورش در یک نمایش پخش شد که کارگردان اثر و مرکز هنر‌های نمایشی با تکذیب این موضوع، تأکید کردند او از فهرست بازیگران نمایش کنار گذاشته شده است.

خبرگزاری فارس: «یاسمن آریانی» که بار‌ها فیلم‌های کشف حجاب خود را برای مسیح علینژاد ارسال کرده و سابقه دستگیری را به دلیل حضور در اغتشاشات سال گذشته دارد، با انتشار کلیپی اعلام کرد به تازگی در یک نمایش روی صحنه می‌رود. علینژاد هم که دشمنی او با ملت ایران در دیدارش با وزیر امور خارجه آمریکا بر همگان آشکار شده، از این نوبازیگر هنجارشکن حمایت کرده و برایش نوشته است: «عاشق این شور و انرژی و مهربونیت»

نام این نوبازیگر هنجارشکن در فهرست بازیگران نمایش «اکتورز استودیو» قرار دارد، اما طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس از مرکز هنر‌های نمایشی، در مجوزی که از سوی شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر برای نمایش مذکور اعطا شده، نام چنین بازیگری قرار نداشته و حضور آریانی توسط مرکز هنر‌های نمایشی در این نمایش تکذیب شد.

«افشین واعظی» کارگردان نمایش «اکتورز استودیو» هم در این باره به خبرنگار تئاتر فارس گفت: شیوه اجرایی نمایش ما در ابتدا قرار بود اکت اینترکتیو باشد؛ بنابراین ما از طریق فراخوان ۱۰۰ بازیگر گرفتیم و قرار شد به استثنای ۱۰ بازیگر اصلی روی صحنه، هر شب چند بازیگر فرعی اضافه هم روی صحنه حضور داشته باشند که طبق برنامه‌ریزی‌ها، خانم آریانی قرار بود برای ۲۲ فروردین اجرای نقش کنند، منتها نامش جزء بازیگران اصلی اعلام شده به مرکز نبود.

وی در ادامه افزود: در نهایت این شیوه اجرایی مورد قبول شورای نظارت قرار نگرفت، چرا که آن‌ها اعلام کردند باید کار همه این ۱۰۰ نفر را بازبینی کنند. به همین دلیل این شیوه متوقف و تنها قرار شد از همان ۱۰ نفر بازیگر اصلی اعلام شده به مرکز در نمایش استفاده کنیم و خانم آریانی نیز در این نمایش حضور نخواهد داشت.

واعظی درباره نام‌های بازیگران که در تبلیغات پوستر نمایش با قید «بازیگران، به ترتیب دلخواه کارگردان» اعلام شده است، گفت: به زودی اسامی عوامل و بازیگران پوستر را هم اصلاح می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس