جکی چان با «ساعت شلوغی 4» به هالیوود باز ‌می‌گردد


جکی چان با «ساعت شلوغی 4» به هالیوود باز ‌می‌گردد

جکی چان ستاره محبوب فیلم‌های اکشن چینی و هالیوودی، در سری جدید فیلم سینمایی «ساعت شلوغی» بازی خواهد کرد.

جکی چان با «ساعت شلوغی 4» به هالیوود باز ‌می‌گردد
به گزارش فانوس، مدت‌ها بود شایعه ساخت و عدم ساخت سری چهارم فیلم سینمایی «ساعت شلوغی» به گوش می رسید.

اما کریس تاکر بازیگر اصلی سه قسمت گذشته این فیلم سینمایی به تازگی پستی منتشر کرده که به نظر می رسد، ساخت این فیلم به واقعیت نزدیک شده است.

او در این پست عکسی از خودش و جکی چان را به اشتراک گذاشت که هر دوی آن‌ها عدد چهار را نشان می دهند؛ این پیام به نوعی خبر ساخت قسمت چهارم این فیلم سینمایی را تایید می کند که هم اکنون در حال فیلمبرداری است و در آینده‌ای نزدیک اکران می شود. البته هنوز اطلاعاتی در مورد عوامل و بازیگران دیگر این فیلم سینمایی اعلام نشده و پیش بینی می شود، کارگردان سه قسمت گذشته یعنی برت رتنر کارگردانی سری جدید را نیر بر عهده داشته باشد.

کریس تاکر و جکی چان دوازده سال پیش در فیلم ساعت شلوغی ۳ بازی کرده بودند و اکنون بعد از ۱۲ سال به نظر می رسد، طرفداران این فیلم سینمایی به آروزی خود رسیده اند.

سال پیش نیز تاکر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که مراحل ابتدایی ساخت ساعت شلوغی کلید خورده و جکی چان هم در آن حضور خواهد داشت. او همچنین گفته بود قطعا قسمت چهارم ساعت شلوغی بهترین فیلم در بین این مجموعه فیلم سینمایی خواهد بود و مخاطبان هیچگاه آن را فراموش نمی کنند.

قسمت اول این فیلم در سال ۱۹۹۸ با ۳۳ میلیون دلار بودجه، توانست حدود ۲۴۵ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. جکی چان نیز که با این فیلم در هالیوود دیده شد و توانست فیلم‌های بیشتری را در سینمای آمریکا بازی کند، با موفقیت این فیلم در دو سری بعدی این فیلم نیز حضور پیدا کرد.

ساعت شلوغی ۲ نیز موفقیت خوبی در گیشه‌ها داشت و با ۹۰ میلیون بودجه ۳۴۷ میلیون دلار فروش داشت؛ اما سری سوم آن که بودجه قابل توجه ۱۴۰ میلیونی را به خود اختصاص داده بود، ۲۵۵ میلیون دلار فروش کرد. حال باید ببینیم که سری جدید این فیلم تا چه حد مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در