فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان اظهار کرد: متهم در بازجویی فنی بعمل آمده صراحتا به قتل اعتراف و معترف شد درگیری با مقتول به علت اختلاف حساب 20 هزارتومان وجه نقد بوده است.

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان با اشاره به قتل یک جوان افغانی در در شهرستان پارسیان افزود: در پی اعلام وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در شهر کوشکنار شهرستان پارسیان، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند دو نفر تبعه افغانی دریک منزل شخصی به علت اختلاف مالی 20 هزار تومانی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با یک قبضه چاقو آشپزخانه ضربه ای به ناحیه چپ سین، گردن وکمر دیگری وارد وازمحل متواری شده است که مصدوم توسط فوریتهای 115 به بیمارستان انتقال و با توجه به شدت ضربات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی پارسیان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در کمتر از 2 ساعت ضارب را در زمین های کشاورزی و زراعی اطراف شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و با اقدامات فنی و پلیسی دستگیر و به یگان انتقال دادند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی فنی بعمل آمده صراحتا به قتل اعتراف و معترف شد درگیری با مقتول به علت اختلاف حساب 20 هزارتومان وجه نقد بوده است.

فرمانده انتظامی پارسیان یکی از عمده علل ارتکاب جرم در جامعه را عدم خویشتن داری مردم و از دست دادن تعادل روانی به خاطر مسایل ناچیز مالی عنوان کرده و افزود: ضروری است دستگاه های مرتبط از وجود اتباع بیگانه غیرمجاز در این استان که تشدید کننده عوامل جرم ساز هستند؛ غافل نشوند.