تغییر مهم استقلال در دیدار برابر الهلال ؛ طلسمی که برای ستاره استقلال می شکند


امشب در یکی از تغییرات مهم در ترکیب استقلال شاهد شکسته شدن طلسم بازی آسیایی برای دروازه بان جوان آبی ها خواهیم بود. نوشته تغییر مهم استقلال در دیدار برابر الهلال ؛ طلسمی که برای ستاره استقلال می شکند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تغییر مهم استقلال در دیدار برابر الهلال ؛ طلسمی که برای ستاره استقلال می شکند

نگاه استقلالی‌ها به سیوهای حسینی در دوحه
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۷
تغییر مهم استقلال در دیدار برابر الهلال ؛ طلسمی که برای ستاره استقلال می شکند

امشب در یکی از تغییرات مهم در ترکیب استقلال شاهد شکسته شدن طلسم بازی آسیایی برای دروازه بان جوان آبی ها خواهیم بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از دو بازی حضور سیدمهدی رحمتی مقابل الدحیل و العین امشب در دوحه سید حسین حسینی برای اولین بار در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را خواهد داشت تا طعم بازی در این تورنمنت معتبر آسیایی را بچشد.

دروازه بان استقلالی ها که فصل قبل در همین برهه بازی های خیلی خوبی برای تیمش در لیگ قهرمانان انجام داد و با درخشش در مصاف با الریان نمره قبولی گرفت حالا امیدوار است در شهر دوحه یک شب فراموش نشدنی دیگر را مقابل یکی از پرستاره ترین تیم های این روزهای فوتبال آسیا به ثبت برساند.

حسین حسینی بعد از ثبت چهار کلین شیت متوالی در بازی های لیگ برتر از روحیه و انگیزه های به مراتب بالایی برای درخشش در اولین بازی آسیایی این فصل برخوردار است و در این بین طرفداران استقلال هم چشم به سیوهای این بازیکن آینده دار مقابل مهاجمان سرشناس و تیزچنگ الهلالی دوخته اند بلکه تیم محبوب شان از بازی مهم امشب دست پر بیرون بیاید.

حسینی در تمرینات روزهای گذشته یکی از آماده ترین نفرات استقلال بود تا در روزهایی که مهدی رحمتی با اتفاقات غیرقابل پیش بینی روبرو و دیروز هم با مصدومیت از ناحیه گردن روبرو شد، به امید اصلی شفر درون دروازه تبدیل شود. مسلما آزمون امشب برای سیدحسین آن هم مقابل تیمی مثل الهلال که در این فصل دروازه اکثر رقبای داخلی و آسیایی را با ستاره های گلزن خود فتح کرده می تواند سرنوشتی متفاوت برای این گلر در آینده رقم بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید