اعزام 13 هزار بسیجی کرمانی در قالب کاروان راهیان نور در سال گذشته


اعزام 13 هزار بسیجی کرمانی در قالب کاروان راهیان نور در سال گذشته

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سال گذشته بیش از سیزده هزار بسیجی در سه بخش دانش‌آموزی و دانشجویی و محلات در قالب 85 دستگاه اتوبوس از یادمان‌های مختلف عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور بازدید کردند.

اعزام 13 هزار بسیجی کرمانی در قالب کاروان راهیان نور در سال گذشته

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله استان کرمان‌، روح‌الله نیکخواه، مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان امروز دوشنبه، 19 فروردین درباره اردوهای راهیان نور گفت: سال گذشته بیش از سیزده هزار بسیجی آقا و بانو در سه بخش دانش‌آموزی و دانشجویی و محلات در قالب 85 دستگاه اتوبوس از یادمان‌های مختلف عملیاتی در قالب کاوان راهیان نور بازدید کردند.
وی افزود: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی از تاریخ 29 مهر‌ماه 97 آغاز و در تاریخ 30 آذر 97 به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ 12 اسفند 97 تا 26 اسفند 97 در بخش محلات هم از تاریخ 27 اسفند 97 اعزام شروع و تا 14 فروردین سال جاری اعزام کاروان‌ها انجام شد‌.
نیکخواه از رشد 30 درصدی زائران راهیان نور در سال 98 خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد 30 درصدی زائران راهیان نور بودیم و حضور جوانان هم در بخش زائران و هم در بخش خادمان پررنگ‌تر از سال‌های قبل بود.
مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جوانان بیش از 70 درصد از اعزام‌های ما را به خود اختصاص دادند و در این زمینه ادارت و نهادها تعامل خوبی با ما داشتند.
نیکخواه افزود: جا دارد از آموزش پرورش، استانداری و آموزش عالی استان کرمان تشکر و قدر‌دانی کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی همکاری بسیار خوبی داشتند و همچنین از مرکز صدا و سیمای استان کرمان که با پوشش اخبار راهیان نور ما را یاری کردند تقدیر می‌کنیم.
وی تأکید کرد: با توجه به وقوع سیل و حوادث پیش آمده، اعزام به مناطق عملیاتی از قرارگاه مرکزی به مدت دو روز در روزهای ششم و هفتم فرودین‌ماه لغو شد ولی ما بقی اعزام‌ها در موعد مقرر برگزار شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست