دلیل نیمکت نشینی ام‌باپه از نگاه توخل


دلیل نیمکت نشینی ام‌باپه از نگاه توخل

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از تساوی برابر استراسبورگ به اشتباه خود اعتراف کرد. او درباره نیمکت نشینی ام‌باپه هم توضیح داد.

دلیل نیمکت نشینی ام‌باپه از نگاه توخلبه گزارش فانوس، پاری ‌سن‌ ژرمن در دیدار هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ فرانسه به تساوی دو بر دو برابر استراسبورگ دست پیدا کرد. توماس توخل با پیروزی در این دیدار می‌توانست نخستین قهرمانی خود با پاری ‌سن‌ ژرمن را در لیگ فرانسه جشن بگیرد اما این تساوی خانگی باعث شد تا فعلاً قهرمانی PSG به تعویق بیفتد.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت: شاید برای بسیاری این علامت سوال وجود داشته باشد که چرا ام‌باپه در ترکیب اصلی قرار نداشت. جواب روشن است. او ۹ بازی پیاپی است که در ترکیب اصلی به میدان می‌رود و وظیفه گلزنی را دارد و زمان استراحت او فرارسیده بود. باید از بازیکنانم حمایت کنم. طبیعی است که دوست نداشته باشم تیمم بدون نیمار، کاوانی، دی ماریا و ام‌باپه بازی کند اما گاهی اوقات چاره‌ای نیست.

او ادامه داد: ام‌باپه کمی از ناحیه عضله مشکل داشت و در سه دیدار قبلی هم احساس درد می‌کرد. دوست ندارم که این بازیکن هم با فشار زیاد آسیب بیند و به همین خاطر هم در ترکیب اصلی به او بازی ندادم.

توخل در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جذب بازیکنان جدید است، در این باره توضیح داد: بازیکنان بسیار خوبی در پاری ‌سن‌ ژرمن بازی می‌کنند. دوست ندارم که بازیکنان زیادی را جذب کنیم. تنها این راه می‌خواهم که بدشانس نباشیم و زیاد بازیکن مصدوم نداشته باشیم. باید اعتراف کنم که در این دیدار اشتباهاتی داشتم و همین باعث شد تا نتوانیم به پیروزی برسیم. مسئولیت این تساوی را برعهده می‌گیرم.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان به اشتباه عجیب مهاجم تیمش که اجازه نداد هم تیمی اش گلزنی کند، اشاره کرد و گفت‌: واقعاً نمی دانم که چرا چوبو موتینگ این حرکت را انجام داد. او اعتماد به نفس لازم را ندارد. موتینگ به خاطر آسیب‌دیدگی زیاد بازیکنان ما در خط حمله فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی را پیدا کرده است. او قرار بود که تنها چند دقایقی در ترکیب بازی کند و بازیکن جایگزین باشد اما در حال‌ حاضر شانس به او رو کرده است و باید قدر این موقعیت را می‌دانست. خود موتینگ هم از رفتارش بسیار ناراحت است. پاری ‌سن‌ ژرمن با پیروزی در یکی از هشت دیدار باقی مانده خود جام را بالای سر می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!