چگونه پروازی آسوده داشته باشیم ؟


چگونه پروازی آسوده داشته باشیم ؟

در مسافرت های هوایی به دلیل مراحل زیاد از رزرو بلیط هواپیما تا رفتار درست در فرودگاه و کنارآمدن با شرایط پرواز معمولا مسافران دارای استرس و گاهی عصبی می شوند. ما در این مقاله چند اقدام احتیاطی برای داشتن پروازی آسوده را مورد بررسی قرار می دهیم تا از استرس بیش از حد جلوگیری شود.

در مسافرت‌های هوایی به دلیل مراحل زیاد از رزرو بلیط هواپیما تا رفتار درست در فرودگاه و کنارآمدن با شرایط پرواز معمولا مسافران دارای استرس و گاهی عصبی می‌شوند. ما در این مقاله چند اقدام احتیاطی برای داشتن پروازی آسوده را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا از استرس بیش از حد جلوگیری شود.
چگونه پروازی آسوده داشته باشیم ؟ اقدامات لازم در قبل از پرواز

رزرو پرواز
هنگام رزرو پرواز خود،از گرفتن صندلی های عقب یا جلو کابین جلوگیری کنید،زیرا در این قسمت ها معمولا ترافیک مردم در حال حرکت به بالا و پایین برای رفتن به دستشویی وجود دارد.این موضوع می تواند برای شما بسیار آزار دهنده باشد.

سفر امن
همیشه بیمه ی مسافرت را بگیرید،طبق جمله ی قدیمی"امن بودن بهتر از متاسفم" است.به هر حال ،این امر باعث آسودگی خاطر شما در برابر اتفاقات پیش بینی نشده در طول سفر می شود تا از پرواز و مسافرتتان لذت ببرید.

برنامه ریزی برای زمان
برای رفتن به فرودگاه زمان بندی داشته باشید،زیرا دیر کردن و عجله ی شما برای رسیدن به پرواز احتمال اینکه چیزی مهم را جا بگذارید ، زیاد می کند.زمان کافی برای رفتن به فرودگاه و استراحت قبل از سوار شدن در نظر بگیرید،که این خود شروع خوب برای پرواز شما را تضمین می کند.

حمل و نقل
اطمینان حاصل کنید که به حمل و نقل فرودگاهی معتبر مراجعه کرده اید.پرواز خود را به خاطر مسائلی چون گم کردن آدرس توسط تاکسی یا پیش آمدن مشکل برای ماشین،از دست ندهید.همه ی مسیرها به فرودگاه را از قبل از حرکت چک کنید تا به مسیر های انحرافی یا ترافیک دچار نشوید.

رزرو پارکینگ
پارکینگ را جلوتر برای پیشبرد سریع کارهایتان،رزرو کنید؛تا زمانی را برای سازماندهی پارکینگ هدر ندهید.خیالتان راحت خواهد بود که هنگام بازگشت، ماشینتان در دسترس است.

آماده باشید
اگر برنامه ی مسافرت دقیقی دارید، برای بازگشت،به منظور جلوگیری از اتفاقاتی چون لغو شدن پروازیا به تعویق افتادن آن، شرکت های هواپیمایی دیگر را نیز قبل تر چک کنید.

چگونه پروازی آسوده داشته باشیم ؟

کارهای ضروری در فرودگاه

اسناد مهم
اطمینان حاصل کنید که مدارک مهمتان همراهتان باشد و برای صرفه جویی در وقت مدارک را در پاکت،در جایی که به آسانی قابل دسترس است قرار دهید.

سفر سبک
در صورت امکان تنها از یک ساک دستی استفاده کنید،این راه نگرانی شما برای داشتن اضافه وزن را نیز از بین می برد.وسایل فلزی همراه خود رامانند: حلقه، ساعت، گوشواره و غیره رادر کیسه های شفاف تا در عبور از قسمت امنیتی اتلاف وقت نداشته باشید.

آرامش قبل از پرواز
زودتر به فرودگاه بروید و در سالن فرودگاه زمانی را به استراحت،میل تنقلات و گشتن در فضای اینترنت بگذرانید تا آرامش بدست بیاورید.

راحت باشید
لباس راحت بپوشید تا در طول پرواز اذیت نشوید.

چگونه پروازی آسوده داشته باشیم ؟

اقدامات مهم در هواپیما

نشستن در ...
برای پروازهای طولانی ،به منظور کاهش سر و صدا از توپی های گوش استفاده کنید تا در زمان کتاب خواندن یا چرت زدن،اذیت نشوید.
یک ژاکت همراه خود داشته باشید ،زیرا در طول پرواز دمای هوا قابل پیش بینی نیست.

رفع خستگی
قبل از پرواز آب زیاد بنوشید، سیستم دفاعی بدنتان را بالا می برد.

رعایت بهداشت
برای جلوگیری از ابتلا به هر نوع بیماری، از دستمال های مرطوب ضد عفونی کننده برای تمیز کردن دسته های صندلی و وسایلی که در اختیار شما قرار می دهند،استفاده کنید.

ورزش
در هواپیما هر از چند گاهی دست و پای خود را به اطراف بکشید تا خونتان به گردش در آید.

سرگرمی
در حالی که اکثر پروازهای بین المللی انتخاب های خوبی از فیلم، سریال و موسیقی دارند اما اگر شما یک مسافر عصبی هستید یا سخت به آرامش می رسید،چند کتاب و موسیقی مورد علاقه تان و یا جدول کلمات متقاتع را همراه خود ببرید.

و در آخر، با خدمه ی پرواز مودبانه رفتار کنید، با کمک آنها می توانند تجربه پرواز آرام را بدست آورید!
لینک مطالب: www.essentialtravel.co.uk

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا