کار پلید پرستار حیوان صفت با نوزاد بی گناه خارجی / فیلم دلخراش دوربین مداربسته را ببینید


کار پلید پرستار حیوان صفت با نوزاد بی گناه خارجی / فیلم دلخراش دوربین مداربسته را ببینید

رکنا: پرستار شیطان صفت تایوانی در عملی وحشتناک برای آنکه بتواند چرت بزند اقدام به خفه کردن نوزاد بی‌گناه کرد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام وحشتناک یک پرستار شیطان صفت تایوانی در یک مرکز نگهداری کودک را به تصویر می‌کشد. این پرستار سنگدل برای آنکه بتواند با خیال راحت چرت بزند با دراز کشیدن روی این نوزاد اقدام به خفه کردن او کرد. این اتفاق وحشتناک در یک مرکز نگهداری کودک در منطقه " نیهو" در تایپه پایتخت تایوان رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته این مرکز نگهداری کودک تهیه شده است چگونگی مرگ این کودک بیگناه توسط پرستار را نشان می‌دهد. در این ویدئو این پرستار که هویتش " لیائو" اعلام شده در حالی که در کنار کودک دراز کشیده است دیده می‌شود. این ویدئو این زن ۴۰ ساله را که با بدن خود روی این نوزاد ۱۱ ماهه که هویتش " لی " اعلام شده فشار وارد می‌کند نشان می‌دهد. این زن در حالی که سر و بدن خود را روی سر این نوزاد قرار داده تلاش می‌کند مانع نفس کشیدن او شود. در این فیلم نوزاد در حالی که به نظر می‌رسد در اثر فشار زیاد در حال جان دادن است دیده می‌شود. جسد بی جان این نوزاد توسط یک پرستار ۶۱ ساله با نام " ووو" که تلاش کرده بود کودک را بیدار کند پیدا شد. او بلافاصله پس از آنکه متوجه شد نوزاد بیهوش شده است با پلیس تماس گرفت.

پس از این حادثه این زن به اتهام قتل نوزاد توسط پلیس دستگیر شد. او حین بازداشت و در جواب سوال پلیس که چطور متوجه مرگ نوزاد نشد گفت که خیال می‌کرد عدم تحرک کودک به خاطر آن است که به خواب رفته است. این کودک که در ساعت ۲.۱۰ دقیقه بعدظهر اعلام شده بود که دچار بیهوشی شده در ساعت ۳.۳۰ دقیقه مرگ او در بیمارستان اعلام شد. این کودک حین انتقال به بیمارستان دارای علائم حیاتی نبود. وقوع این حادثه در یکی از مراکز نگهداری کودک در تایوان توجه به این نکته مهم را ضروری می سازد که پیش از گزینش، پرستاران مورد آزمایشات جسمی و روانی قرار گیرند.

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های محلی تایوان این زن روانی فعلا با قرار وثیقه ۳۰۰۰۰ دلار تایوان (۷۴۵ یورو) آزاد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


حجم ویدیو: 13.13M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟