گزینه‌های جایگزینی دخیا در یونایتد: پیکفورد و اوبلاک


گزینه‌های جایگزینی دخیا در یونایتد: پیکفورد و اوبلاک

باشگاه منچستریونایتد با اینکه قصد دارد داوید دخیا را هر طور شده در این باشگاه حفظ کند اما برای جلوگیری از غافلگیری در صورت ترک باشگاه توسط دخیا، دو گزینه جایگزین برای او در نظر گرفته.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه مذاکرات اخیر باشگاه منچستریونایتد با داوید دخیا، دروازه‌بان اول اسپانیایی این تیم به دلیل درخواست دستمزد 350هزار پوند در هفته دخیا به بن‌بست رسیده و گزارشها حاکی است پاری سن ژرمن، دخیا را به عنوان هدف اول نقل و انتقالاتی خود انتخاب کرده، یونایتد با اینکه مصمم است این سنگربان اسپانیایی را حفظ کند، نگران شده و برای روز مبادا که روز ترک باشگاه توسط دخیا خواهد بود، دو گزینه را به عنوان جایگزین او در نظر گرفته است.

دو گزینه باشگاه منچستریونایتد برای جایگزینی دخیا، یکی جردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون و دیگری یان اوبلاک دروازه‌بان این روزهای اتلتیکو مادرید است.

مدیران یونایتد از مدتها پیش به جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس علاقه داشته‌اند و حتی سال گذشته مورینیو قصد داشت پیکفورد را به اولدترافورد منتقل کند. با اینکه پیکفورد در فصل جاری، درون دروازه اورتون دچار افت نسبی شده ولی سولسشر او را در رادار خود قرار داده و یونایتد می‌داند که برای جذب پیکفورد باید چیزی حدود 60 میلیون پوند به اورتون پرداخت کند.

گزینه‌های جایگزینی دخیا در یونایتد: پیکفورد و اوبلاک

دیگر گزینه یونایتد برای جانشینی دخیا، سنگربان تیم ملی اسلوونی و باشگاه اتلتیکو مادرید، یان اوبلاک است. اما مشکل اینجا است که یونایتد برای جذب او ممکن است مجبور شود رکورد خرید دروازه‌بانها را بشکند. رکوردی که در حال حاضر در دست چلسی قرار دارد که برای خرید کپا آریزابالاگا از بیلبائو 71 میلیون پوند پرداخت کرده بود.

گزینه‌های جایگزینی دخیا در یونایتد: پیکفورد و اوبلاک

میرر می‌گوید در صورتی که یونایتد تصمیم قطعی برای جذب اوبلاک بگیرد، باشگاه اتلتیکو برای واگذاری او چیزی در حدود 85 میلیون پوند از شیاطین سرخ طلب خواهد کرد.

شاید به همین علت باشد که اخیراً اعلام شد اوله گنار سولسشر به داوید دخیا و پل پوگبا دو ستاره تیمش اعلام کرده که مصمم است آنها را به هر صورت در اولدترافورد حفظ کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر