دانلود و آموزش نصب Google Camera بروی گلکسی S10


مجله آنلاین موبنا –  یکی از مهمترین ویژگی های یک اسمارت فون پرچمدار، قدرت تصویر برداری آن است که اعضای سری S10 با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته اند تجربه عکاسی بی نظیری را به ارمغان بیاورند. در کنار سخت افزار جدید و استفاده از لنز ها و سنسور های قدرتمند، الگوریتم مناسب و قدرمند برای نرم افزاری برای پردازش هر چه بهتر تصاویر نیز...

مجله آنلاین موبنا – یکی از مهمترین ویژگی های یک اسمارت فون پرچمدار، قدرت تصویر برداری آن است که اعضای سری S10 با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته اند تجربه عکاسی بی نظیری را به ارمغان بیاورند. در کنار سخت افزار جدید و استفاده از لنز ها و سنسور های قدرتمند، الگوریتم مناسب و قدرمند برای نرم افزاری برای پردازش هر چه بهتر تصاویر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال به آیفون های اپل یا پیکسل های گوگل نگاه کنید. شرکت های سازنده این دیوایس ها با کمترین تعداد لنز و سنسور کاری کرده اند که محصولشان بهترین کیفیت تصویر را خلق کند. این مهم تنها به کمک سیستم پردازش اطلاعات و برنامه نویسی قدرتمند نرم افزاری این پرچمداران میسر میشود. به همین منظور یکی از کاربران وبسایت XDA Developers توانسته اپلکیشنGoogle Camera (اپلیکیشن اصلی دوربین گوگل) را طوری تنظیم کند که بتوان آن را در گکلسی اس10 نیز نصب کرد. با ما باشید تا در ادامه نحوه نصب این اپلکیشن کاربردی را آموزش دهیم.

دانلود و آموزش نصب Google Camera بروی گلکسی S10Google Camera در سری Galaxy S10

مراحل نصب Google Camera در سری گوشی های Galaxy S10

دانلود فایل نصبی جدید ترین نسخه Google Camera از انتهای مقاله (نسخه 6.1.021) نصب این اپلیکیشن روی Galaxy S10، S10e و S10 Plus خود دانلود فایل های config برای تنظیمات ذخیره شده از لینک مستقیم انتهای مقاله استخراج فایل های config و کپی آن ها در مسیر Internal Storage/GCam/Configs/ باز کردن اپ و لمس دوگانه در بخش سیاه رنگ کنار دکمه شاتر انتخاب s10csMar2.xml انتخاب restore لذت بردن از دوربین اصلی گوگل در پرچمدار سامسونگتان!

دانلود Google Camera نسخه 6.1.021 و config ها با لینک مستقیم

با اینکه اپلیکیشن اصلی دوربین گلکسی اس10 های سامسونگ به طور کلی تصاویر با کیفیتی ثبت میکنند و اپلیکیشن قدرتمند Google Camera با الگوریتم پردازش تصویر شگفت انگیز خود و مخصوصا حالت Night Sight آن میتواند دلیل خوبی برای دانلود آن باشد. برای مطالعه مقاله بررسی کیفیت تصاویر ثبت شده با اپلیکیشن اصلی و Google Camera میتوانید به این لینک مراجعه کنید و برای دانلود فیل های نصبی مورد نیاز هم از لینک های مستقیم زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن GCam مخصوص گلکسی S10

دانلود مستقیم config

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها