مربی نساجی : در قائمشهر به کسی توهین نشده بود!


بازی حساس نساجی برابر سپاهان هرچند در نهایت یک تساوی بدون گل از آب درآمد اما یک بازی پراتفاق و البته همراه با حواشی بود. نوشته مربی نساجی : در قائمشهر به کسی توهین نشده بود! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مربی نساجی : در قائمشهر به کسی توهین نشده بود!

حمید مطهری : علیه قلعه نویی به سکوها خط داده بودند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۰
مربی نساجی : در قائمشهر به کسی توهین نشده بود!

بازی حساس نساجی برابر سپاهان هرچند در نهایت یک تساوی بدون گل از آب درآمد اما یک بازی پراتفاق و البته همراه با حواشی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نساجی روزگذشته در حالی به مصاف سپاهان رفت که خیلی از نگاه ها در فوتبال ایران به قائمشهر بود چرا که نتیجه این بازی می توانست روی سرنوشت قهرمانی این فصل نیز تاثیر گذار باشد. اما آنچه در پایان این بازی جذاب و پراتفاق به دست آمد این نکته بود که نساجی در قائمشهر حتی مقابل قوی ترین تیم های فوتبال ایران نیز نمی بازد. حمید مطهری مربی تیم نساجی درباره تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان گفت:

« ابتدا می خواهم از بازیکنان تیم تشکر کنم که با وجود برخی مشکلاتی که هست اما با تمام وجود برای تیم تلاش می کنند.درباره بازی هم ما از لحاظ فنی به خوبی سپاهان را می شناختیم و در دور رفت هم با پیکان با این تیم مساوی کرده بودیم. در بازی دیروز فکر می کنم ما توانستیم سپاهان را کنترل کنیم و بخش هایی که می توانستند از آن طریق به گل برسند مثل ضربات ایستگاهی، سمت راست خط حمله و … را بستیم. البته آن ها یکی دو موقعیت روی کرنرها و ایستگاهی ها به دست آوردند.»

حمید مطهری افزود:

« ما خودمان هم در بخش حمله برنامه هایی داشتیم اما در خط جلو دستمان واقعا بسته بود. ما در این بازی مهدی نظری را هم که بازیکن تاثیرگذاری است را در اختیار نداشتیم و این باعث شد توپهایمان تبدیل به گل نشود.» او همچنین گفت:« ما دنبال برد در این بازی بودیم چرا که اگر با هدف مساوی می رفتیم شاید همین یک امتیاز را هم نمی توانستیم بگیریم. سپاهان تیم قدرتمندی است و هدایت آن را یکی از بهترین مربیان لیگ برتر به عهده دارد. امیرقلعه نویی الگوی من بوده و خیلی دوستش دارم.»

حمید مطهری دررابطه با دلخوری سرمربی سپاهان در پایان بازی هم گفت:

« من تا به حال از تماشاگران قائمشهری توهینی ندیده بودم و هرتیمی که اینجا آمده بود همیشه از برخورد خوب هواداران قائمشهری گفته بود. اما در دقایقی از بازی جوی درست شد و آن ها شعارهایی دادند که من همین جا از مجموعه سپاهان و شخص امیرخان قلعه نویی عذرخواهی می کنم اما بازهم می گویم که تماشاگران ما بهترین هستند، دیروز هم همه چیز عالی بود غیر از آن چند دقیقه ای که آن حرف ها زده شد… من فکر می کنم به عده ای از تماشاگران برای این شعارها خط داده بودند.»

حمید مطهری مربی نساجی درباره مشکلات و اختلاف دو مالک باشگاه که می تواند موجب دودستگی در بین تماشاگران شود گفت:

« طبیعی است که این اتفاق افتاده و الان یک گروه اینوری و یک گروه طرف دیگر هستند. ما باید یک تیم همدل و یک دست باشیم اما این موضوعات دارد کمی حاشیه ایجاد می کند. از مالکان تیم تقاضا دارم که اختلافات را کنار بگذارند تا در این شش هفته باقیمانده بهترین نتیجه را بگیریم.»

مربی نساجی و دستیار مجید جلالی دررابطه با حواشی مربوط به نشست خبری مجید جلالی و خبرنگاران قائمشهری گفت:

« متاسفانه یکی دو خبرنگار هستند که نمی خواهم اسمی از آن ها بیاورم، اما می خواهم که آن ها بیایند به جای ایجاد حاشیه ، از تیم شهرشان حمایت کنند. در این مدت برخی رفتار و اتفاقات ناخوشایندی از طرف این افراد رخ داد که من همین جا بازهم از آن ها می خواهم که به فکر تیم شهرشان باشند و از نساجی حمایت کنند. خوشبختانه هواداران ما این افراد را شناسایی کردند و می شناسند اما اگر این روند ادامه پیدا کند مسایلی را بازگو می کنیم که هواداران نساجی بهتر آن ها را بشناسند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !