علت نقص فنی خودروی چارلز لکلرک در فرمول یک بحرین 2019 مشخص شد


علت نقص فنی خودروی چارلز لکلرک در فرمول یک بحرین 2019 مشخص شد

پس از بازرسی‌های انجام‌شده در کارخانه فراری، مهندسان تیم فرمول یک فراری به‌علت نقص فنی خودروی چارلز لکلرک پی بردند.

هفته گذشته در دومین مرحله از فصل ۲۰۱۹ مسابقات فرمول یک در پیست بحرین، چارلز لکلرک با وجود عملکرد درخشان در زمان‌گیری، در روز مسابقه با نقص فنی مواجه شد و نتوانست اولین مقام قهرمانی خود را به‌دست آورد. لکلرک تا ۱۰ دور مانده به پایان مسابقه از سرعت بالایی بهره‌مند بود اما نقص فنی باعث از دست رفتن یکی از سیلندر‌های موتور شد تا سرعت وی کاهش یابد. همین کاهش سرعت باعث شد تا لوئیس همیلتون و والتری بوتاس از او سبقت بگیرند و مقام‌های اول و دوم را به نام تیم مرسدس بنز ثبت کنند.

علت نقص فنی خودروی چارلز لکلرک در فرمول یک بحرین 2019 مشخص شد

تیم فراری پس از مسابقه پیشرانه را به کارخانه خود در مارانلو فرستاد تا پس از بازرسی، علت نقص فنی مشخص شود. پس از بررسی‌های انجام‌شده، مهندسان فراری مشکل اتصال کوتاه به‌وجودآمده در واحد کنترل سیستم تزریق سوخت را علت نقص فنی دانستند. تیم فراری اعلام کرد:

چنین مشکلی تاکنون در این واحد از قطعات دیده نشده بود.

با پی بردن به مشکل پیشرانه، اکنون مهندسان اطمینان دارند که مشکل برطرف شده و این پیشرانه را برای خودروی چارلز لکلرک در مسابقه هفته آینده در چین در‌نظر خواهند گرفت.

با‌وجود از دست دادن عنوان قهرمانی در بحرین، لکلرک از عملکرد مثبت تیم و خودرو تمجید کرد. چارلز لکلرک موفق به کسب اولین سکو فرمول یک خود در مقام سوم شد. او پس از مسابقه گفت:

مشخصا این یک نا‌امیدی بزرگ برای من و کل تیم است که نتوانستیم در آن رده‌ای که استحقاقش را داشتیم، مسابقه را تمام کنیم؛ اما ما باید خوشحال باشیم و به چیزی که به‌دست آوردیم افتخار کنیم. ما روی مشکل پیش‌آمده کار خواهیم کرد و من مطمئن هستم که مهندسان به علت مشکل پی می‌برند و آن‌ را برای آینده برطرف می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!