اعلام فراخوان حراج آثار هنری به نفع سیل‌زدگان کشور در کردستان


اعلام فراخوان حراج آثار هنری به نفع سیل‌زدگان کشور در کردستان

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به منظور کمک به سیل زدگان کشور از هنرمندان استان کردستان دعوت کرد تا در پویش حراج هنری با عنوان «سیل – مهربانی» مشارکت کنند.

به گزارش ایسنا، امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به حادثه سیل در استان‌های مختلف کشور از جمله، مازندران، فارس، لرستان، خوزستان و ایلام، اظهار کرد: امروز بسیاری از هموطنان عزیزمان در این استان‌ها در محاصره سیل عظیمی قرارگرفته‌اند که سبب خسارت‌های شدید به زیرساخت‌های این مناطق و همچنین ساکنین مناطق سیل زده شده است.

وی با اشاره به رسالت هنرمندان و پیشقدم بودن آنان در کمک به همنوعان گفت: حوزه هنری به صورت سراسری طرح حراج آثار هنری را با عنوان سیل – مهربانی اعلام کرده و در آن آثار هنرمندان جهت کمک به سیل زدگان کشور در قالب نمایشگاهی به حراج گذاشته می‌شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به استان کردستان به عنوان قطب اصلی هنرهای تجسمی کشور و حضور موفق هنرمندان این عرصه در سطح ملی، تصریح کرد: با توجه به اعلام آمادگی هنرمندان استان در این طرح ملی و در راستای تقویت همدلی و کمک و پشتیبانی و جبران بخشی از آلام سیل زدگان، حوزه هنری استان آمادگی خود را در راستای جمع آوری آثار هنرمندان و ارسال به این حراج بزرگ، اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 19 فروردین ماه 97 به آدرس سنندج– خ شهید تعریف، پایین تر از بیمارستان شهید قاضی، حوزه هنری استان کردستان ارسال کنند.

مرادی یادآور شد: حراج بزرگ آثار هنری 20 تا 25 فروردین در تهران برگزار می‌شود و نتیجه آن به اطلاع هنرمندان مشارکت کننده خواهد رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج