رئیس کمیته ملی المپیک : باشگاه‌ها همکاری می کردند، تیم امید وضعیت بهتری داشت


رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما با سلطانی فر قرار گذاشتیم که به هیچ وجه خودمان را وارد حاشیه نکنیم. نوشته رئیس کمیته ملی المپیک : باشگاه‌ها همکاری می کردند، تیم امید وضعیت بهتری داشت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رئیس کمیته ملی المپیک : باشگاه‌ها همکاری می کردند، تیم امید وضعیت بهتری داشت

صالحی امیری: کرانچار و استیلی به ما قول دادند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۷
رئیس کمیته ملی المپیک :  باشگاه‌ها همکاری می کردند، تیم امید وضعیت بهتری داشت

رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما با سلطانی فر قرار گذاشتیم که به هیچ وجه خودمان را وارد حاشیه نکنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدرضا صالحی امیری ، رییس کمیته ملی المپیک در اولین روزهای سال ۹۸ درباره برنامه فشرده و رویدادهای حساس پیش روی ورزش ایران اظهار داشت:

۳ نکته اساسی وجود دارد. البته قبل از آن بگویم که ما سال گذشته برای اولین بار توانستیم برنامه استراتژیک کمیته ملی المپیک را با دورنمای ۵ ساله تدوین و تصویب کنیم. در سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ این برنامه به اجرا در می آید و هر چیزی که لازم بوده، در آن دیده شده است. پس از این پس ما دارای برنامه هستیم و از روزمرگی خارج شدیم.

سیدرضا صالحی امیری افزود:

در سال ۹۸ اولین نکته آمادگی حداکثری برای کسب سهمیه المپیک در همه فدراسیون هاست. ما باید پشتیبانی مالی چه ارزی و چه ریالی انجام دهیم تا در این مورد خللی وارد نشود. از سوی دیگر تیم های مختلف نیاز به اردوهای مستمر داخلی و خارجی باید داشته باشند تا بتوانند سهمیه کسب کنند. در آخر هم آمادگی لازم برای رسیدن به سکو در المپیک توکیو باید وجود داشته باشد. در این مسیر ما باید توجه اساسی به امکانات فدراسیون ها داشته باشیم چون خیلی از ابزار و سخت افزار بین المللی را در داخل نداریم و باید از کشورهای دیگر وارد کنیم. ما ناچاریم از همان برندی که در مسابقات جهانی به کار می رود، استفاده کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد:

یکی دیگر از اهدافمان در سال ۹۸ توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است. مثلا اینکه وقتی سیل می آید قهرمان باید در کنار مردم قرار بگیرد. امروز قهرمانان ثابت کردند از ظرفیت پهلوانی برخوردار هستند چون دیدیم در جریان همین سیل اخیر چه اقداماتی انجام دادند.

سیدرضا صالحی امیری در ادامه بیان داشت:

باید انسجام و وفاق در ورزش ایجاد کنیم و وارد حاشیه نشویم. من از رسانه ها هم تقاضا می کنم که در این سال حساس وحدت و انسجام را حفظ کنند. ما با سلطانی فر قرار گذاشتیم که به هیچ وجه خودمان را وارد حاشیه نکنیم.

رییس کمیته ملی المپیک درباره وضعیت تیم فوتبال امید برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی المپیک گفت:

مساله صعود تیم امید به المپیک در طول سال های اخیر تبدیل به یک مساله بلندمدت و آزاردهنده شده است و نیازمند واکاوی دارد. متاسفانه در مسیر توجه به فوتبال، تیم امید دیده نمی شود. مجموعه بررسی ما نشان می دهد تیم امید هیچ وقت مساله فوتبال کشور نشده است. در کنار تیم ملی و باشگاهها باید امید را هم ببینیم. همه دنیا از رده سنی امید برای آینده خود تلاش می کنند. من معتقدم اگر باشگاهها همکاری می کردند در امید وضع بهتری داشتیم. باشگاهها هم مسائل خاص خودشان را دارند و وقتی پول می دهند، می خواهند از بازیکن خود نهایت استفاده را ببرند.

سیدرضا صالحی امیری در پایان افزود:

من و سلطانی فر جلساتی را در این خصوص داشتیم. قبل از عید از نزدیک با کرانچار، استیلی، شاهرودی و بختیاری زاده جلسه ای داشتیم. آنها قول دادند برای صعود به المپیک تیم امید را آماده کنند. البته از نظر من اگر بناست به المپیک برسیم، در نوع نگاه به تیم امید نیاز به بازنگری داریم. با این حال ما به هیچ وجه کوتاهی نمی کنیم. بعد از همین جلسه وقتی احساس کردیم این تیم نیاز مالی دارد، بلافاصله ۲۰۰ میلیون شارژ کردیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق