رئیس پلیس راه استان سمنان: پنج محور ارتباطی مسدود است


رئیس پلیس راه استان سمنان: پنج محور ارتباطی مسدود است

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محورهای شاهرود- آزادشهر، پرور- پشتکوه، طرود- معلمان، تویه دروار- فولادمحله و چاشم- خطیرکوه، به دلیل ریزش کوه و سیلاب مسدود است.

سرهنگ تقی کبیری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون ترافیک محور مشهد- تهران در محدوده استان سمنان پرحجم و در محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان روان و عادی است.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل بارش باران اکنون تمامی محورهای ارتباطی استان لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در جاده های سمنان تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: تاکنون برای محورهای کوهستانی استان بارش برف گزارش نشده است اما مسافران و رانندگان وسایل نقلیه زنجیرچرخ، لباس گرم و مواد غذایی در زمان تردد در این محورها به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
7339/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید