بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …


با وجود پیشرفته بودن گوشی های هوشمند باز برخی از آنها از لحاظ عمر باتری ضعیف هستند البته این مشکل رو بیشتر کاربران داشته و دارند لذا بیشتر گوشی های پرچمدار از فناوری های شارژ سریع پشتیبانی می کنند که در یک زمان کوتاه می توان 50% باتری گوشی را شارژ کرد اما متاسفانه تا وقتی که شارژرهای سنتی و قدیمی را به کار می برید ، نمی توانید از این فناوری...

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …

با وجود پیشرفته بودن گوشی های هوشمند باز برخی از آنها از لحاظ عمر باتری ضعیف هستند البته این مشکل رو بیشتر کاربران داشته و دارند لذا بیشتر گوشی های پرچمدار از فناوری های شارژ سریع پشتیبانی می کنند که در یک زمان کوتاه می توان ۵۰% باتری گوشی را شارژ کرد اما متاسفانه تا وقتی که شارژرهای سنتی و قدیمی را به کار می برید ، نمی توانید از این فناوری استفاده کنید.

بهترین شارژر ۲۰۱۹ در نمایشگاه CES 2019 و کابل های USB-C به Lightning

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …

در سال های اخیر سرعت شارژ گوشی های هوشمند با معیارهای مختلف شارژ سریع بهبود یافته اند به طوری که در مواردی با ۱۵ دقیقه زمان می توان باتری را به شارژ مناسبی رساند.

حالا در این بخش قصد داریم چند تا از بهترین شارژرهای پر سرعت را معرفی کنیم منتهی قبل از معرفی باید بدانید که این شارژرها با هر مدلی از گوشی قابل استفاده نیستند. در این شارژرها استانداردهایی به کار گرفته شده که حتی کسانی که از معیارهای باز مانند Power Delivery استفاده می کنند نمی توانند با سرعت مطلوب گوشی ها را شارژ کنند لذا این شارژرها را می توانید در گوشی های آیفون ایکس iPhone X ، پیکسل Pixel 3 و هواوی Huawei P20 Pro و موتورولا Moto G7 به کار بگیرید.

شارژر RavPower Ultrathin

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …
شارژ با قدرت ۴۵ وات پورت USB-C

RavPower Ultrathin از مهمترین شارژرهای پر سرعت موجود در بازار است به طوری که می تواند ۴۵ وات انرژی فراهم کند و بر پایه فناوری GaN مخفف گالیوم نیترید Gallium Nitride ساخته شده است که این امکان را برای همه تولیدکنندگان فراهم کرده که بتوانند شارژرهای کوچکی با سرعت شارژ بالا بسازند.

این شارژر با یک سوکتی قابل انعطاف برای اتصال به پریز همراه است که البته به خاطر حجم و انداز کوچک ، حمل راحتی دارد. دارای پورت USB-C جداگانه ای است که ۴۵ وات فراهم می کند بنابراین برای شارژ بسیاری از گوشی های هوشمند با نهایت سرعت قابل استفاده است. در ضمن از تکنولوژی حسگر هوشمند تشخیص دستگاه پشتیبانی می کند که کارایی شارژ بهینه را برای دستگاه های شما با ۵ سطح خروجی (۵V / 3A ،۹V / 3A ،۱۲V / 3A ،۱۵V / 3A ،۲۰V / 2. 25A) فراهم می کند.

همچنین از معیار Power Delivery 3.0 پشتیبانی میکند لذا می توان جدیدترین گوشی های سامسونگ و آنر و هواوی و شیائومی Xiaomi و چند گوشی دیگر را شارژ کرد. و برای شارژ تبلت هایی مانند iPad و حتی لپ تاپ ها مانند مک بوک MacBook و پیکسل بوک Pixelbook و دستگاه Nintendo Switch می توان استفاده کرد.

قیمت این شارژر ۵۵ دلار است.

ترفندی ساده و سریع برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی

شارژر Anker PowerPort Speed PD 30

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …
شارژ با قدرت ۳۰ وات. پورت USB-C

شرکت Anker یکی از مهمترین شرکت های تخصصی در تولید شارژرهای پر سرعت می باشد که شارژر PowerPort Speed PD 30 یکی از محصولات آن می باشد شارژ فراهم شده به ۳۰ وات می رسد که تقریبا گوشی ها را با نهایت سرعت شارژ می کند.

این شارژر قابلیت انعطاف پذیری دارد و حمل و نقلش نیز راحت است و دارای یک پورت USB-C و همچنین یک لامپ LED آبی می باشد و هنگام اتصال روشن می شود. یکی از بارزترین ویژگی های این شارژر قیمت مناسب آن است که فقط با ۲۶ دلار عرضه می شود.

اکر دنبال جایگزینی هستید که بتوان به عنوان شارژر لپ تاپ استفاده کرده باید گفت که مدل PowerPort Speed 1 همان طراحی مشابه را دارد لذا می توانید به کار ببرید ولی خوب ۶۰ وات فراهم می کند که به طبع قیمت بالاتری هم دارد که تقریبا ۱۰ دلار بیشتر است.

شارژر Mu One International

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …
شارژ با قدرت ۴۵ وات. پورت USB-C.

Mu One در حقیقت چند ویژگی را در خود دارد مانند طراحی باریک و شیک و فناوری PD برای شارژ سریع قابل سازگار و تکنولوژی GaN که بیش از ۹۰% بهره وری انرژی را فراهم می کند. در ضمن این شارژر یک تراشه تشخیص خودکار دارد که دستگاه متصل را شناسایی می کند در نتیجه شارژ را برای دستگاه بهینه می کند.

برای کسانی که زیاد سفر می کنند ، گزینه مناسبی است چرا که سه سوکت قابل تبدیل دارد و برای ۲۲۰ و ۱۱۰ ولت مناسب است فقط باید روی سوکت مناسب کشور خود قرار دهید همچنین دارای یک پورت USB-C با فراهم کردن انرژی ۴۵ وات می باشد در ضمن با قیمت حدود ۸۰ دلار فروخته می شوند.

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …

گوشی های هوشمند خود را می توانید با این شارژر با سرعت بالا شارژ کنید البته برای لپ تاپ ، تبلت و سایر دستگاه ها نیز قابلیت استفاده دارد. مدل های USB-A دارد منتهی از تکنولوژی GaN Fast خبری نیست در نتیجه نمی تواند انتظار سرعت شارژ بالا را داشت.

شارژر Fuse Chicken Universal

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …
شارژ با قدرت ۱۸ وات. دارای پورت USB-C وUSB-A

شارژر Fuse Chicken Universal ، هم شارژر بی سیم و هم با سیم است و یک باتری ۶۷۰۰ میلی آمپری دارد و دارای دو پورت USB-C و USB-A می باشد. همان طور که اشاره شد این شارژر ۱۸ وات در ساعت فراهم می کند یعنی می تواند iPhone XS یا Pixel 3 را با سرعت شارژ کند البته این اتفاق افتاده ولی در کل نمی توان همه ی گوشی ها را با سرعت بالا به وسیله آن شارژ کرد مثلا از موارد دیگر Moto G7 است که با سرعت بالا توسط این شارژر ، شارژ می شود در حالیکه Huawei P20 Pro را با سرعت دلخواه شارژ نمی کند.

سر این شارژرها قابل تعویض است و انعطاف پذیر نیز می باشد و از آنجایی که به عنوان یک شارژر بی سیم نیز شناخته می شود می تواند گوشی هایی مانند Pixel 3 یا iPhone را بدون سیم با سرعت شارژ کند البته قدرت شارژ بی سیم آن به ۱۰ وات می رسد و تنها با قیمت ۸۵ دلار فروخته می شود.

تفاوت شارژر وایرلس با شارژر با سیم

شارژر Moshi Symbus Q

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …
شارژر با قدرت ۶۰ وات. دارای یک پورت USB-C و دو پورت USB-A

شارژر Moshi Symbus Q طراحی شیک و جالبی دارد و دارای کابل ثابت USB-C می باشد که می تواند ۶۰ وات فراهم کند درنتیجه قادر است تمام دستگاه ها را با سرعت بالا شارژ کند. طراحی آن به گونه ای است که با لپ تاپ ها نیز می توان از آن استفاده کرد چرا که دارای درگاه Gigabit Ethernet برای اینترنت با سیم و پورت HDMI برای اتصال نمایشگر ۴K و دو پورت USB-A برای اتصال فلش مموری USB flash drive یا کابل های شارژ دستگاه های قدیمی ، می باشد.سطح بالای آن یک صفحه شارژ بی سیم بر پایه Qi می باشد که می تواند ۱۰ وات برای شارژ بی سیم فراهم کند.

نوشته بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون … اولین بار در ترفند سیتی. پدیدار شد.

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

بهترین شارژر سریع برای گوشی های جدید سامسونگ و هواوی و آیفون …

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی