پیدا شدن جنازه نظامی صهیونیست؛ ابزار تبلیغاتی نتانیاهو


پیدا شدن جنازه نظامی صهیونیست؛ ابزار تبلیغاتی نتانیاهو

جنازه نظامی صهیونیست، تهدید منابع نفت و گاز و تجاوز به مرز‌های لبنان، ابزار تبلیغاتی نتانیاهو در آستانه انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، پیدا شدن جنازه نظامی صهیونیست بعد از ۳۸ سال به ابزار تبلیغاتی نتانیاهو بدل شد.
رسانه‌های لبنانی پیدا شدن جسد یکی از نظامی صهیونیست بعد از ۳۸ سال را بخشی از طرح تبیلغاتی بنیامین نتانیاهو برای انتخابات پارلمانی ۲۰۱۹ این رژیم عنوان کردند.
بنیامین نتانیاهو که در سال‌های اخیر با اتهام فساد مالی خود و همسرش مواجه است برای انحراف افکار عمومی به طور همزمان چندین طرح تبیلغاتی با محوریت لبنان و حزب الله را دنبال می‌کند، تهدید تصاحب منابع نفت و گاز در منطقه نفتی بلوک شماره نه لبنان یکی از این طرح هاست، ادعای واهی وجود تونل‌های منتسب به حزب الله در مرز لبنان و فلسطین اشغالی نیز دیگر طرح تبیلغی نتانیاهو برای انتخابات بود.
امضای سند غیر قانونی توسط رییس جمهور امریکا و به رسمیت شناختن الحاق جولان اشغالی سوریه و مزارع شبعا و منطقه غجر لبنان به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی، هم در فاصله یک ماه مانده به انتخابات پارلمانی این رژیم صورت گرفت.
محمد طی کارشناس سیاسی در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تهدید مرز‌های آبی لبنان به ویژه در منطقه بلوک نفتی شماره نه، در یکسال اخیر شدت بیشتری گرفته است و در کنار آن تجاوزات مرزی با ادعای واهی تونل‌های حزب الله در مرز‌های جنوبی لبنان با فلسطین هم یک موج پر سر و صدای رسانه‌ای بود، اما موضع مقامات لبنانی و اعلام آمادگی قاطع حزب الله، این تهدید‌ها را در حد حرف باقی گذاشته، و این نشان دهنده‌ی استفاده تبلیغاتی از این حرفهاست.
به نوشته رسانه‌های لبنانی؛ پیدا شدن جسد نظامی صهیونیست بعد از سی و هشت سال توسط تروریست‌های مورد حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه نیز در این مقطع زمانی جزیی از سناریو تبلیغاتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.
سهیل ناطور تحلیل گر سیاسی هم درباره پیدا شدن جسد این نظامی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بازگشت جسد نظامی صهیونیست که توسط تروریست‌های امریکایی – صهیونیستی در سوریه پیدا شد، ابزاری تبلیغی برای نتانیاهو است تا ذهن‌ها را از مسئله فساد مالی خود و همسرش در آستانه انتخابات این رژیم منحرف کند البته صهیونیست‌ها انهدام ۸۰ تانک و هلاکت ۳۰ نظامی خودشان را در سال ۱۹۸۲ در لبنان باز به خاطر آوردند. نظامیان صهیونیست در سال ۱۹۸۲ پس از حمله به سایت پدافند سوریه که در خاک لبنان و منطقه بقاع مستقر بود، تجاوز زمینی به این منطقه را آغاز کردند، اما با مقاومت نیرو‌های سوریه ۸۰ تانک منهدم شد و ۳۰ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.
زخاریا (زکریا) باومل یکی از نظامیانی بود که در جریان این تجاوز ناپدید شد.
رهبران احزاب مختلف صهیونیستی پارلمان رژیم صهیونیستی در بیست و چهارم دسامبر ۲۰۱۸ (سوم دی ماه ۱۳۹۷) موافقت کردند که پارلمان این رژیم منحل و انتخابات پارلمانی پیش از موعد هفت ماه زودتر، نهم آوریل ۲۰۱۹ (بیستم فروردین ماه ۱۳۹۸) برگزار شود.
علت این تصمیم اختلافات شدید احزاب متحد با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام شد.
بنیامین نتانیاهو که چهارمین دوره نخست‌وزیری خود را سپری می‌کند، اکثریت شکننده‌ای را در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در اختیار دارد.
مصاحبه ها:
۱- سهیل ناطور – تحلیل گر مسایل بین الملل
۲- محمد طی - کارشناس سیاسی
۳- شهروند لبنانی از اهالی شبعا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا