اجرای طرح عیدانه «40 عهد با امام زمان(عج)» در موزه دین و دنیای جمکران


 اجرای طرح عیدانه «40 عهد با امام زمان(عج)» در موزه دین و دنیای جمکران

حجت الاسلام کیانی از اجرای طرح معنوی 40 عهد با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) که برگرفته‌شده از آیات و روایات اهل‌بیت(علیهم السلام) و سخنان رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) است، همزمان با ایام نوروز در این موزه خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام کیانی با اشاره به استقرار موزه دین و دنیا در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این موزه با دارا بودن ۱۰ گنجینه در ۳۲۰۰ متر فضا در مسجد مقدس جمکران آماده ارائه خدمات به زائرین و نمازگزاران است.

مدیر موزه دین و دنیا مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های نوروزی موزه دین و دنیا تصریح کرد: طرح عیدانه ای در ایام نوروز در موزه دین و دنیا برگزار می‌شود که علاقه‌مندان از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به‌صورت یکسره می‌توانند از این موزه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح معنوی ۴۰ عهد با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) که برگرفته‌شده از آیات و روایات اهل‌بیت(علیهم السلام) و سخنان رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) بوده همزمان با ایام نوروز در موزه دین و دنیا برگزار می‌شود.

کیانی با تأکید بر برپایی سفره هفت‌سین مهدوی مزین به نام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در موزه دین و دنیا مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: برپایی این سفره هفت‌سین جذابیت ویژه‌ای برای زائران به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه موزه دین و دنیا نخستین موزه مفهومی در جهان اسلام به شمار می‌رود، اضافه کرد: در این موزه در کنار زیبایی‌های که انسان را به وجد می‌آورد، در قالب آیات و روایات دینی نیز مردم با این موضوع آشنا و نقش مهمی در ترویج سبک زندگی اسلامی خواهد داشت.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...