تمجید ستاره فرانسوی از پدیده جوان استمفوردبریج


تمجید ستاره فرانسوی از پدیده جوان استمفوردبریج

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی بعد از پیروزی آبی‌پوشان لندن مقابل برایتون با ستایش از هم‌تیمی جوانش کالوم هادسون اودوی گفت او باید بیشتر بازی کند ولی می‌تواند فوتبالیستی فوق‌العاده شود.

به گزارش "ورزش سه"، کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان چلسی دیروز در اولین حضور فیکسش در لیگ برتر با پیراهن چلسی نمایش فوق‌‌العاده‌ای داشت و نگاه‌های بسیاری را به خود معطوف کرد. شاگردان مائوریتزیو ساری دیروز با حضور اودوی موفق شدند با سه گل اولیویه ژیرو، ادن هازارد و روبن لوفتوس چیک، حریف‌شان برایتون را 3-0 شکست دهند. ژیرو بعد از این بازی به تحسین اودوی پرداخت و گفت او می‌تواند به ستار‌ه‌ای بزرگ تبدیل شود.

تمجید ستاره فرانسوی از پدیده جوان استمفوردبریج

ژیرو که گل اول بازی را با پاس گل هادسون اودوی به ثمر رسانده بود در پایان بازی گفت:" سانتر هادسون اودوی عالی بود و گلی که زده شد هم زیبا بود. من دیدم دروازه‌بان روی زمین افتاده و توپ را از بالای سرش وارد دروازه کردم".

ژیرو در ادامه می‌گوید از اینکه چندین باشگاه اروپایی خواهان به خدمت گرفتن پدیده جوان چلسی هستند تعجب نمی‌کند چون معتقد است او قابلیت بی‌نظیری دارد. ستاره فرانسوی چلسی گفت:" اینکه باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب اودوی هستند عجیب نیست. او در حال پیشرفت است و قابلیت عظیمی دارد. من مطمئنم که او یک روز فوتبالیست خیلی بزرگی خواهد شد".

تمجید ستاره فرانسوی از پدیده جوان استمفوردبریج

ستاره فرانسوی چلسی معتقد است هادسون اودوی به تنها چیزی که نیاز دارد تعداد بازی‌های بیشتر است چون یک فوتبالیست تنها در مسابقات و در زمین چمن است که می‌تواند مهارت‌های خود را صیقل داده و به فوتبالیستی درجه‌یک تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان