اولین نشانه‌ها از کانسپت جذاب اینفینیتی Qs اینسپیریشن


اولین نشانه‌ها از کانسپت جذاب اینفینیتی Qs اینسپیریشن

اینفینیتی اولین تصویر تیزری از کانسپت جدید Qs اینسپیریشن را منتشر کرد. این خودرو که پیش‌نمایش محصولی جدید است به فرم یک سدان اسپورت درآمده و از زبان طراحی جدید این برند ژاپنی برخوردار می‌باشد. اینفینیتی اشاره زیادی به جزئیات نکرده اما اعلام داشته طراحی این کانسپت از هنر و معماری مدرن ژاپن الهام گرفته... The post اولین نشانه‌ها از کانسپت جذاب...

اینفینیتی اولین تصویر تیزری از کانسپت جدید Qs اینسپیریشن را منتشر کرد.

اولین نشانه‌ها از کانسپت جذاب اینفینیتی Qs اینسپیریشن
این خودرو که پیش‌نمایش محصولی جدید است به فرم یک سدان اسپورت درآمده و از زبان طراحی جدید این برند ژاپنی برخوردار می‌باشد. اینفینیتی اشاره زیادی به جزئیات نکرده اما اعلام داشته طراحی این کانسپت از هنر و معماری مدرن ژاپن الهام گرفته است.

تصویر منتشر شده کاملاً مبهم است اما خب می‌توانیم بدنه‌ی صیقلی و نرم آن را ببینیم که در تضاد به سپر عقب زاویه‌دار می‌باشد. ما همچنین چراغ‌های عقب خاص به همراه سقفی نیم شیشه‌ای را می‌توانیم تشخیص دهیم. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی Qs اینسپیریشن می‌توان به دوربین‌های جانبی و عناصر تریم منحصربه‌فرد ادغام شده در ستون عقب اشاره کرد.

هنوز تصویری از کابین منتشر نشده اما گفته شده رانندگان شاهد کابینی مینی مالیستی با دو بخش متمایز خواهند بود. این بخش‌ها شامل کاکپیت پیش روی راننده و بخش ریلکس سرنشین با فضای کابین زیاد است.

اولین نشانه‌ها از کانسپت جذاب اینفینیتی Qs اینسپیریشن


چیز زیادی درباره‌ی این کانسپت نمی‌دانیم اما اینفینیتی تأیید کرده Qs اینسپیریشن قوای محرکه‌ی الکتریکی شده‌ای خواهد داشت. این خودرو از معماری کاملاً جدید منعطفی سود برده که منحصراً برای استفاده از قوای محرکه‌ی دوستدار محیط‌زیست طراحی شده است.

اولین نشانه‌ها از کانسپت جذاب اینفینیتی Qs اینسپیریشنInfiniti Q Inspiration Concept

ژاپنی‌ها چیز زیادی را بروز نداده‌اند اما شاید این کانسپت پیش‌نمایشی از یک سدان پرچم‌دار باشد. همان‌گونه که اینفینیتی گفته، خودروی Q45 در سال 1989 و با طراحی ساختارشکن معرفی شد و حالا و پس از 30 سال، این خودروساز سدان ساختارشکن دیگری را وارد میدان می‌کند.

خودروی Q45 حدود یک دهه‌ی پیش به پایان راه رسید و جای خود را به Q70 داد. حالا مشخص نیست که آیا محصول جدید اینفینیتی جایگزین Q70 خواهد شد یا اینکه همانند Q45 به یک سدان پرچم‌دار واقعی تبدیل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار