اولین تیزر از مرسدس GLB کانسپت


اولین تیزر از مرسدس GLB کانسپت

در چند سال اخیر نمایشگاه‌های خودرویی کشور چین از اهمیت بالایی برای خودروسازان سطح یک جهانی برخوردار شده‌اند تا حدی که خودروسازی همچون مرسدس بنز خودروی مفهومی مایباخ ویژن اولتیمیت لاکچری را سال پیش در این کشور رونمایی کرد و امسال نیز کانسپت جدیدی را به رویداد خودرویی شانگهای خواهد برد. تازه‌ترین محصول مرسدس یعنی... The post اولین تیزر از مرسدس...

در چند سال اخیر نمایشگاه‌های خودرویی کشور چین از اهمیت بالایی برای خودروسازان سطح یک جهانی برخوردار شده‌اند تا حدی که خودروسازی همچون مرسدس بنز خودروی مفهومی مایباخ ویژن اولتیمیت لاکچری را سال پیش در این کشور رونمایی کرد و امسال نیز کانسپت جدیدی را به رویداد خودرویی شانگهای خواهد برد.

اولین تیزر از مرسدس GLB کانسپت
تازه‌ترین محصول مرسدس یعنی شاسی‌بلند GLB چندین بار در طی تست‌های زمستانی و خیابانی دیده شده و در این رویداد خودرویی نسخه‌ی مفهومی آن معرفی خواهد شد. با توجه به تیزر منتشر شده از کابین می‌توان گفت کانسپت موردبحث تقریباً آماده‌ی تولید است چراکه طراحی داشبورد آن کاملاً نزدیک محصولات کامپکت مدرن مرسدس بنز می‌باشد.

اولین تیزر از مرسدس GLB کانسپت
اما GLB چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ این خودروی جدید در جایگاهی بین خودروهای GLA و GLC قرار خواهد گرفت و از فرم بدنه‌ی جعبه‌ای که ما را به یاد G کلاس می‌اندازد بهره‌مند خواهد شد. بسیاری از افراد این خودروی جدید را یک بچه G کلاس می‌دانند.

اولین تیزر از مرسدس GLB کانسپت
همه‌چیز این خودرو از طراحی دو صفحه‌نمایش دیجیتالی گرفته تا ورودی‌های هوا و غربیلک فرمان و… نشان دهنده‌ی شباهت این خودرو به محصولات کامپکت مرسدس همچون A کلاس و CLA می‌باشد که البته باعث تعجب زیاد هم نمی‌شود. مینی ون B کلاس نیز طراحی تقریباً مشابهی با برادرانش دارد و احتمالاً نسل آینده‌ی GLA نیز از طراحی مشابهی برخوردار خواهد بود.

اولین تیزر از مرسدس GLB کانسپت
پیشرانه‌ها، گیربکس‌ها و تقریباً تمامی قطعات فنی این خودرو از دیگر محصولات مدرن مرسدس گرفته خواهد شد. از آنجایی که GLB جدید به نوعی شاسی‌بلند سرسختی خواهد بود بنابراین ژرمن‌ها روی تجهیز آن به سیستم چهار چرخ محرک تمرکز خواهند کرد اما خب نسخه‌های ارزان‌تر آن به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد. به دلیل فرم جعبه‌ای بدنه، کابین این خودرو احتمالاً جادارتر از GLA خواهد بود و فضای بار بیشتری نیز در مقایسه با برادر کوچک‌تر خواهد داشت.

اولین تیزر از مرسدس GLB کانسپت


نمایشگاه خودروی شانگهای 2019 کمتر از دو هفته‌ی دیگر آغاز بکار می‌کند و ما نیز با داغ‌ترین خبرهای دنیای خودرو در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...